Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Znana data premiery Xiaomi 13 Ultra w Europie. Dziś trafia do Hong Kongu

Xiaomi 13 Ultra premiera w Europie

Data premiery Xiaomi 13 Ultra w Europie. Dziś ten topowy flagowiec chińskiego producenta debiutuje w Hong Kongu, ale dla nas najważniejszy jest termin pojawienia się go na Starym Kontynencie. To już niedługo!

  • dziś Xiaomi 13 Ultra trafia do Hong Kongu
  • znamy także datę jego premiery w Europie!
  • wiemy wszystko o jego specyfikacji technicznej

Kiedy Xiaomi 13 Ultra w Europie?

Xiaomi 13 Ultra zadebiutował 18 kwietnia, a dziś trafia do Hong Kongu. Kiedy jednak pojawi się w Europie?

Przypomnijmy sobie wpierw jego specyfikację techniczną.

Specyfikacja techniczna Xiaomi 13 Ultra:

  • ośmiordzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 3,20 GHz
  • 12/16 GB RAM
  • 256/512/1024 GB miejsca na dane
  • ekran LTPO3 AMOLED 6,73″ QHD+ 120 Hz
  • aparat główny 50,3+50+50+50 Mpix
  • aparat do selfie 32 Mpix
  • bateria Li-Po 5000 mAh 90 W (indukcja 50 W, zwrotne 10 W)
  • Android 13 z MIUI 14
  • debiut 18.04.2023

Xiaomi 13 Ultra

Flagowy Xiaomi 13 Ultra ma pojawić się w Europie 12 czerwca! Mamy nadzieję, że będzie dostępny także w polskiej oficjalnej dystrybucji.

Smartfon ma śliczny ekran QHD+, megamocnego Snapdragona 8 Gen 2, ogromną pamięć i wspaniały aparat Leica. Nie ma też co narzekać na baterię i jej szybkie ładowanie. Ile będzie kosztować?

Wcześniejsze przecieki wskazywały na 1499 euro, ale nowsze mówią o kwocie 1299 euro. Wg dzisiejszego kursu jest to około 5811-6705 zł. Czekamy!

Zobacz również: Xiaomi 13 Ultra z aktualizacją poprawiającą błędy

Źródło: gsmarena.com.

Rachunki za telefon niższe o połowę? SPRAWDŹ

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

5/5 - (4 votes)
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.