Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Opinie klientów, zasięg i oferta sieci Virgin Mobile

Data aktualizacji: 07-12-2023

Opinie klientów, zasięg i oferta sieci Virgin Mobile

Adres e-mail

ul. Wynalazek 1,
02-677 Warszawa

Adres

Zalety sieci Virgin Mobile

  • konkurencyjne i niskie ceny
  • prostota oferty
  • do wyboru zarówno prepaid (oferta na kartę), jak i abonament
  • spore rabaty w ofercie rodzinnej
  • często bezterminowa umowa
  • spore pakiety danych zarówno w ofercie komórkowej, jak i internetowej
  • dosyć częste promocje
  • bezproblemowy zakup na stronie internetowej czy poprzez infolinię
  • dobra obsługa klienta
  • dodatkowe pakiety internetowe
  • aplikacja mobilna
  • darmowy roaming UE
  • zasięg sieci Play…

Wady sieci Virgin Mobile

  • …co w niektórych przypadkach może być uznane za wadę
  • brak ofert z urządzeniem (telefon/smartfon do kupienia osobno gdzie indziej)
  • brak nielimitowanych MMS-ów w niektórych ofertach na kartę
ZOSTAW OCENĘ
Atrakcyjność oferty
992
Obsługa klienta
992
Zasięg sieci
993
Bliskość salonów
991
 yasr-loader

Virgin Mobile to jeden z najbardziej znanych operatorów komórkowych w Polsce. Czy opłaca się korzystać z jego usług? Jakie są mocne i słabe strony tej sieci GSM? Prześwietlamy, z których ofert warto skorzystać.

Virgin Mobile – wprowadzenie

Virgin Mobile to jedna z największych na świecie marek obsługujących tak zwaną wirtualną telefonię komórkową. Na polskim rynku firma działa od 2012 roku i jest stałym elementem krajobrazu operatorów w naszym kraju. Jaka jest jego oferta?

Virgin Mobile – co to za operator?

Virgin Mobile pierwotnie był w Polsce operatorem wirtualnym działającym na łączach m.in. (ale nie tylko) sieci Play. Swego czasu korzystał też z infrastruktury sieci T-Mobile Polska.

Sytuacja zmieniła się początkiem stycznia 2018 roku, kiedy to operator Play wyraził chęć przejęcia sieci Virgin Mobile. Obecnie można mówić w odniesieniu do Virgin nie o operatorze wirtualnym, a o submarce Play. W ten sposób Virgin Mobile stał się dla fioletowego operatora tym, czym jest Heyah dla T-Mobile Polska czy nju mobile dla Orange Polska.

Obecnie możesz wybierać spośród wielu usług Virgin Mobile. Oto one.

Oferta Virgin Mobile na kartę

Oferty Virgin Mobile na kartę są bardzo zróżnicowane. Firma postanowiła tak rozdzielać poszczególne pakiety, aby te spełniały bardzo różne potrzeby klientów. W teorii można tak powiedzieć o każdym operatorze, ale w tym przypadku to nie są tylko słowa. Przyglądając się ofertom Virgin Mobile pierwsze, co rzuca się w oczy, to ta nazwana #GigaMaks. Oferuje ona 30 GB Internetu, nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci, a także minuty – również do wszystkich i również nielimitowane. Pakiet kosztuje 30 złotych. Mniejsza z ofert, nazwana #GigaDaje kosztuje 5 złotych mniej, ma o połowę mniejszy pakiet internetowy, ale zarówno wiadomości SMS, jak i rozmowy, są tu nielimitowane. Jeżeli jednak chcesz wysyłać MMS (wiadomości multimedialne), to musisz liczyć się z osobną dopłatą.

Ten kosztujący 9 złotych (#Mini 9) miesięcznie oferuje 1 GB dostępu do danych internetowych. Jeśli się na niego zdecydujesz otrzymujesz 300 minut i SMS-ów.

Ten najtańszy… w gruncie rzeczy nie jest najtańszy. Kosztuje 7 złotych, ale… tygodniowo. Za to otrzymasz 3 GB Internetu oraz SMS-y i rozmowy bez limitu. Za miesiąc wychodzi około 28 złotych – niby nie tak dużo, ale w tej sytuacji sumarycznie otrzymasz pakiet danych wielkości 12 GB.

Oferty Virgin Mobile na kartę przedstawiają się całkiem nieźle. Jest dobrze skrojona pod konkretne potrzeby klientów – zwraca uwagę zwłaszcza na ten najtańszy, tygodniowy pakiet. Choć nie jest on bardzo opłacalny, jeśli spojrzy się na ofertę miesięczną, to wygląda jak idealna propozycja dla wszystkich tych, którzy nie potrzebują długiego zobowiązania. Z kolei te miesięczne oferty są naprawdę zróżnicowane i dobrze wycenione nawet na tle konkurencji. Warto jednak pamiętać, że najlepsze oferty znajdziecie na stronie internetowej operatora, nie zaś w punktach stacjonarnych.

Oferta Virgin Mobile – abonament

Oferta abonamentowa składa się w gruncie rzeczy z trzech filarów.

Ten najtańszy kosztuje 20 złotych i oferuje SMS-y/MMS-y i rozmowy do wszystkich sieci (komórkowych i stacjonarnych) bez limitu. Paczka danych jest dość spora, bo wynosi 20 GB Internetu. To jednak nie koniec – co bardzo ważne, omawiana oferta to tak zwany abonament bezterminowy, a to oznacza, że nie musisz się wiązać z operatorem na konkretny czas, tylko możesz rozwiązać go zachowując okres wypowiedzenia. Jest tu też darmowy roaming UE!

Większy plan, który Virgin Mobile nazywa swoim bestsellerem, posiada nielimitowane SMS-y i połączenia. Paczka danych wynosi tu 30 GB. Kosztuje on 40 złotych. Za ten najdroższy musisz zapłacić 10 złotych więcej, ale otrzymasz za to aż 60 GB do wykorzystania na przeglądanie sieci. Oba te abonamenty to zobowiązania na 24 miesiące i mają darmowy roaming UE.

Oferta abonamentowa Virgin Mobile nie jest może tak bogata jak u konkurencji, ale nie postrzegam tego jako wady – wręcz przeciwnie. Dostępne są trzy i każdy z nich daje coś innego. Ten pierwszy i najtańszy wydaje się idealnie dopasowany do osób, które cenią sobie elastyczność. W razie np. ewentualnych problemów technicznych (które mogą dotykać wszystkich operatorów) zawsze możesz skorzystać z innych, lepszych sieci. Bardzo podoba mi się to podejście, zwłaszcza że nie wiążesz się umową na wiele lat.

Dwa kolejne, te droższe, abonamenty są dość zwyczajne i bez fajerwerków. Z drugiej jednak strony oferują klientowi naprawdę dobrze wycenioną usługę. 60 GB za 40 złotych to b. dobra cena, a jednocześnie, jeśli nie chcesz płacić takiej kwoty możesz wybrać ten niższy i tu również otrzymasz bardzo solidną paczkę danych w rozsądnej cenie. No i jest tu darmowy roaming UE (RLAH)!

VM daje możliwość dokupienia opcjonalnych pakietów internetowych.

Oferta Virgin Mobile – abonament rodzinny

Bardzo ciekawym rozwiązaniem oferowanym przez Virgin Mobile jest tak zwana Oferta dla grupy. Jak to działa? Bardzo prosto. Do standardowej oferty M lub L (a więc tej z umową na 24 miesiące) dobierasz kolejne karty SIM, które są tańsze o 10 zł od numeru głównego. W abonamentach za 30 i 40 zł zapłacisz za kolejny nr odpowiednio 20 i 30 zł!

Maksymalnie możesz zebrać ofertę rodzinną składającą się z aż 10 numerów, z czego 9 przecenionych. Nietrudno policzyć, że Virgin umożliwia zaoszczędzenie nawet 90 zł miesięcznie! Nieważne, czy korzystasz z numeru głównego, drugiego czy dziesiątego – każdy użytkownik dostaje te same warunki, co zapewnia nr główny (wcześniej wymienione abonamenty Plan M lub topowy Plan L).

3 najlepsze oferty z 5 kartami SIM

Oferta dla grupy to naprawdę bardzo ciekawe i opłacalne rozwiązanie. Kusi w nim przede wszystkim prostota, bo to jasno, czarno na biały widać, ile zapłacisz, dodając kolejne numery. Oferta dla grupy ma jeszcze jedną dużą, a dla wielu największą zaletę – jeśli naprawdę potrzebujesz jeszcze jednego numeru, to Virgin Mobile po prostu się opłaca.

Uwaga! Trzeba pamiętać, że ceny proponowane przez Virgin Mobile są tak atrakcyjne również dlatego, że obejmują już wszystkie zgody marketingowe.

Oferta Virgin Mobile – Internet mobilny

Od mniej więcej połowy 2023 roku Virgin Mobile oferuje już tylko 1 pakiet Internetu mobilnego za 50 zł, który jest bardzo atrakcyjny:

Obecnie Internet mobilny Virgin Mobile zapewnia aż 250 GB transferu danych za jedyne 50 zł miesięcznie! To naprawdę prześwietna oferta – Internet śmiga bardzo szybko! Umowa jest naturalnie bezterminowa.

Obecna oferta jest identyczna zarówno dla nowych klientów, jak i dla stałych. Wcześniej lojalni użytkownicy mogli liczyć na 5 zł zniżki, o ile korzystali już wcześniej z abonamentu Virgin Mobile.

Obsługa klienta Virgin Mobile

Z Virgin Mobile bardzo łatwo się skontaktować. Prędzej czy później na stronie internetowej zobaczysz sporych rozmiarów czerwony komunikat, który poinformuje Cię, że aby uzyskać kontakt, wystarczy zostawić swój numer telefonu, a konsultant sam skontaktuje się z Tobą.

Na stronie internetowej virginmobile.pl dostępny jest również czat, na którym bardzo szybko można uzyskać odpowiedź na pytania lub wątpliwości. Działa on również w dni standardowo wolne od pracy, odpowiedzi są bardzo szybkie i konkretne.

Z obsługą klienta można skontaktować się również za pomocą numeru *222 (infolinia Virgin Mobile), jeśli jesteś klientem, lub dzwoniąc na telefon z numerem 799 555 222 – jeśli chcesz nim zostać. Inne opcje to kontakt w aplikacji Play24 lub z konsultantami Virgin, jeżeli jest się zalogowanym numerem Virgin Mobile.

Zasięg Virgin Mobile

Play zasięg

Virgin Mobile na swojej stronie chwali się, że swoim zasięgiem obejmuje 99% powierzchni Polski. I trudno te słowa podważać. Operator ma bowiem tą samą infrastrukturę, co jej firma matka, a więc P4, czyli samego Play. Podobnie rzecz ma się z dostępem do Internetu – tu również, poza jakimiś wyjątkowymi przypadkami, nie powinno być problemu z zasięgiem.

Czy Virgin Mobile ma dobrą ofertę? Podsumowanie

Virgin Mobile kusi przede wszystkim prostotą. W ofercie operatora znajdziesz zarówno oferty na kartę, jak i te abonamentowe. Co jednak ciekawe, należąca do P4 firma nie przekonuje Cię, że potrzebujesz ogromnego wyboru, a po prostu kilku dobrze skrojonych ofert. Przychylam się do tego zdania. Niewielka liczba pakietów, czy to dotyczących oferty na kartę, czy abonamentów ma swoje filary, ale również tanie propozycje, które dostosowane są dla wszystkich tych, którzy potrzebują większej swobody i nie chcą przepłacać za coś, z czego w gruncie rzeczy nie korzystają.

Na osobną uwagę zasługuje również propozycja grupowa. W mojej opinii to zdecydowanie najbardziej opłacalna propozycja od Virgin Mobile. Oczywiście skierowana jest ona raczej do rodzin, ale każdy kto potrzebuje więcej niż jednego numeru powinien się nią zainteresować, bo wypada nie tylko atrakcyjnie cenowo, ale również jest bardzo przejrzysta. Świetnie prezentuje się także Internet mobilny Virgin Mobile, który nie jest drogi, a zapewnia dużo transferu GB.

Rachunki za telefon niższe o połowę? SPRAWDŹ
PORÓWNAJ OFERTY

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

Promocje

Przedsprzedaż iPhone 16 i iPhone 16 Pro u operatorów!

Przedsprzedaż iPhone 16 i iPhone 16 Pro u operatorów!

Ruszyła przedsprzedaż najnowszej generacji iPhone’a, a więc modeli z serii iPhone 16. Do wyboru są 4 różne modele w kilku […]

Honor Magic V3 + Pad 9 Wi-Fi w T-Mobile i Orange

Honor Magic V3 + Pad 9 Wi-Fi w T-Mobile i Orange

Honor Magic V3 to nowy (premiera 12 lipca bieżącego roku) i fantastycznie wyposażony smartfon z elastycznym ekranem typu LTPO OLED. […]

6 miesięcy za 0 zł w Orange za przeniesienie numeru!

6 miesięcy za 0 zł w Orange za przeniesienie numeru!

Zamów nowy numer, przedłuż dotychczasową umowę lub przejdź do Orange i ciesz się miesiącami darmowego abonamentu! Najnowsza (wrześniowa) odsłona promocji […]

Opinie o virgin-mobile 2024

Subscribe
Powiadom o
4 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

ALE PROMOCJA!!! W obecnej ofercie abonamentu przy przeniesieniu numeru wysokość abonamentu w pierwszym pełnym okresie rozliczeniowym ma wynosić 0 zł. Cytat z regulaminu: „* Abonament w tej wysokości jest naliczany od zawarcia Umowy, bez względu na moment przeniesienia numeru i może pokrywać się z innymi rabatami przewidzianymi w niniejszym regulaminie.” Czyli nie płaci się za okres w którym nr jest jeszcze u innego operatora. ALE PROMOCJA!!!

internet nie działa w UE, 2 razy wykupiłam dodatkowe pakiety internetu w UE, konsultanci nie widza problemu…

Skończyła mi się umowa, nie mogę przedłużyć, bo nie mają mojego numeru telefonu w bazie i nie potrafią go dodać??? Od września do dzisiaj, nie ma odpowiedzi, po prostu olali klienta. Zaczynam likwidować u nich wszystkie swoje numery, więc w ostatnim miesiącu odłączają taki numer od mojego rachunku z pozostałymi numerami i podnoszą ostatnią opłatę wysyłając oddzielny rachunek z numerem innego konta .. wygląda to na jawne zabijanie sieci Virgin i okradanie klientów na sam koniec

Propozycje Vergin sa wspaniale, ja od tygodnia zglaszam problem,system potwierdza przyjecie zgloszenia z zapewnieniem, ze obsluga „ciezko” pracuje by rozwiazac problem a moj sim dalej jest w stanie tylko odebrac rozmowe i sms. Aplikacja mobilna nie jest w stanie polaczyc sie z systemem, poprzez strone internetowa tez nie jestem w stanie zalogowac sie. Pozostaje tylko kontakt z innego telefonu. Brawo Vergin!!!

Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.
Wybrano do porównania: