Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

 

Serwis komórkomat.pl udostępnia Użytkownikom narzędzia, umożliwiające wyszukiwanie m.in. ofert GSM i ofert Internetu mobilnego.

Po wybraniu parametrów oferty, wyświetlamy ekran wyników dostosowany do konkretnego typu produktu (np. abonament bez urządzenia, oferta na kartę). Na ekranie wyników mogą znaleźć się następujące sekcje:

  • I grupa „Rekomendowane” – na górze strony wyświetlane jako “Rekomendowane” są oferty sponsorowane.
  • II grupa “Pozostałe oferty” – to wszystkie oferty, które spełniają wskazane przez użytkownika w porównywarce kryteria.

Domyślnie oferty GSM (II grupa) dostępne w ramach porównywarki, sortowane są według kryterium “Wartość całego kontraktu” (tj. suma wszystkich kosztów, wynikających z zawarcia umowy np. koszt abonamentu przemnożony przez ilość miesięcy, w których będzie obowiązywała umowa, plus opłata aktywacyjna).
Zatem na pierwszym miejscu wśród ofert (II grupa) znajduje się oferta z najniższą wartością całego kontraktu, czyli najtańsza, a na ostatnim z najwyższą wartością całego kontraktu, czyli najdroższa.

W przypadku umów, w których wartość umowy jest identyczna – kolejność wyświetlania jest dowolna i nie zależy od żadnego obiektywnego czynnika.

Dla pełniejszej oceny prezentowanych ofert, możliwy jest samodzielny wybór kryterium ich sortowania.

Kryteria, które uznaliśmy za najważniejsze i najbardziej pomocne w wyborze najkorzystniejszej oferty to m.in.:

  • Cena (miesięczna)
  • Ilość minut (komórkowych i stacjonarnych)
  • Ilość sms’ów i mms’ów
  • Internet (ilość GB w PL i UE)

Zestawienie może zawierać oferty sponsorowane lub reklamy, które będą plasowane niezależnie od określonych powyżej zasad, zgodnie z ustaleniami zawartymi przez administratora z partnerem zlecającym prezentowanie oferty. Tego typu oferty będą zawsze w odpowiedni sposób oznaczone.

W serwisie komórkomat.pl mogą być również prezentowane oferty, oznaczone np. jako „Oferta miesiąca”, „Oferta tygodnia”, „Oferta rekomendowana” i podobne, które mogą być ofertami sponsorowanymi lub reklamami, prezentowanymi zgodnie z ustaleniami zawartymi przez administratora z partnerem zlecającym promowanie oferty.