Pierwsze półrocze 2017 roku zakończyło się dobrze dla T-Mobile. Różowy operator jeszcze w zeszłym roku masowo tracił klientów, ale w końcu udało mu się powstrzymać ich odpływ. Mało tego – telekom poprawił statystyki przenoszalności numerów i wskaźniki odejść klientów. To oraz poważne zmiany marketingowe (odejście od reklam z celebrytami) spowodowało znaczne polepszenie wyników T-Mobile.
T-Mobile coraz lepiej
W pierwszej połowie bieżącego roku T-Mobile powiększył swoją bazę 129 tysięcy klientów (w samym drugim kwartale o 45 tysięcy). Oznacza to, że pod koniec czerwca 2017 T-Mobile Polska obsługiwał 10,251 mln użytkowników. Dużo zasług na poprawę wyników operatora od początku roku można przypisać nowej ofercie prepaid T-Mobile.
Przykładowa oferta T-Mobile na kartę bez telefonu:
W międzyczasie na rynku zadebiutował nowy mix T-Mobile, którym różowy operator wreszcie mógł konkurować z sieciami Plus i Play. T-Mobile był również jednym z pierwszych operatorów w Polsce, którzy zdecydowali się na wprowadzenie darmowego roamingu w Strefie 1 UE.
Przykładowy T-Mobile MIX z telefonem:
Ostatnia wyraźna zmiana w ofertach dotyczy wprowadzenie nowego planu taryfowego w abonamencie – T1 Bez Limitu. Operator nieustannie inwestuje również w rozwój sieci LTE chwaląc się zarazem zasięgiem rzędu 99,8% populacji kraju.
T1 Bez Limitu z telefonem:
Polepszenie wyników widać także w kwartalnym raporcie UKE przenoszenia numerów, kiedy zahamował exodus klientów, lecz operator dopiero kilka dni temu opublikował oficjalne dane na temat pierwszego półrocza 2017. Więcej danych na stronie T-Mobile.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!