Premium Mobile przekroczył końcem maja próg 100 tysięcy klientów. Wirtualny operator potrzebował na to niespełna 2,5 lat. To bardzo dobry wynik, tym bardziej, że telekom nie reklamuje się tak bardzo, jak największe sieci komórkowe w Polsce.
100 tys. klientów Premium Mobile
Premium Mobile rozwija się niezwykle dynamicznie na polskim rynku GSM. Warto przypomnieć, że jest to jedna z najmłodszych sieci komórkowych – w styczniu obchodziła bowiem drugie urodziny. Operator zyskuje bardzo dużo klientów, co widać migracji numerów w raportach UKE. Premium Mobile ma najlepszy bilans dodatni w I kwartale 2018, ale z podium nie schodzi od dłuższego czasu.
Przykładowe oferty Premium Mobile – najtańsza i najdroższa:
Ostatnie raporty migracji numerów UKE w których operator zajmuje miejsca 1-3:
- I kwartał 2018 – 1 miejsce
- IV kwartał 2017 – 3 miejsce
- III kwartał 2017 – 1 miejsce
- II kwartał 2017 – 2 miejsce
- I kwartał 2017 – 1 miejsce
- III kwartał 2016 – 3 miejsce
Widać, że klienci ufają temu wirtualnemu operatorowi. Komentarz Dariusza Chlastawy, wiceprezesa zarządu Premium Mobile:
Jest nam niezmiernie miło, że w ciągu tak krótkiego czasu zaufało nam już tak wielu Klientów. Z dumą czytałem ostatnio artykuł na nasz temat pod tytułem „Premium Mobile – sieć najbardziej zadowolonych Klientów?”, w którym na podstawie wyników publikowanych przez UKE Autor twierdząco odpowiada na tak zadane pytanie. Klienci chcą mieć tanią usługę tej samej jakości jaką oferują duzi operatorzy jak również dobrą bieżącą obsługę bez zbędnego zawracania im głowy. A wszystko to bez konieczności wiązania się długoterminową umową na lata. To właśnie zapewnia im Premium Mobile. Naszym celem jest przekonać jeszcze więcej Polaków do korzystania na co dzień z naszej oferty. Tylko tyle i aż tyle.
Źródło: Premium Mobile.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!