
12 czerwca wystartowała nowa kampania reklamowa promująca Plush na kartę i Plush na abonament. Operator w spocie reklamowym pt. „Plush Romeo” przypomina o oferowanych przez siebie ofertach z pakietem 10 GB, social, nielimitowanych SMS-ach, MMS-ach oraz rozmowach. I to do wszystkich sieci krajowych.
Plush ABO i na kartę
3 nowe oferty Plush na kartę zadebiutowały w połowie marca bieżącego roku. Są to nieco polepszone i zmodyfikowane pakiety prepaid sprzed roku, kiedy to operator wprowadził na rynek oferty bez limitu. Oto przykładowa oferta Plush na kartę:
Jak się jednak okazało, to nie koniec ofensywy sympatycznego Plushaka. Zaledwie 2 tygodnie później, w ostatnim dniu marca, miała miejsce premiera abonamentu Plusha – całkowicie nowych planów taryfowych tego operatora. Podobnie jak w przypadku ofert na kartę, za 25 zł dostaniemy w praktyce to samo, a nawet więcej – Plush ABO 10 GB oferuje zwiększający się transfer danych, a także korzystne warunki dla dwojga. Tak prezentuje się na papierze:
Jego niewątpliwą zaletą jest możliwość rezygnacji z umowy w każdej chwili. Nie wiążemy się więc z operatorem na 12, 24 czy 36 miesięcy – oferta jest zatem tak samo elastyczna, jak na kartę, a oferuje dodatkowe bonusy.
Najnowszy spot reklamowy „Plush Romeo”:
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!