Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Pierwszy sklep Xiaomi w Polsce

Logotyp Xiaomi

2 czerwca nastąpi otwarcie autoryzowanego punktu sprzedażowego marki Xiaomi. Pierwszy w naszym kraju sklep tego chińskiego producenta smartfonów będzie się znajdował w stołecznym centrum handlowym Arkadia. To dobra wiadomość dla sympatyków tej marki – jej produkty będą łatwiej dostępne, a na polskim rynku mogą zadebiutować niedostępne dotychczas modele.

Smartfony Xiaomi w Polsce

Firma Xiaomi to istny fenomen na skalę światową. Początkiem wiosny obchodziła dopiero 7. urodziny (niemal tyle samo liczy sobie seria Galaxy S od Samsunga!), a już teraz powinna być traktowana jako poważny gracz na rynku smartfonów.

Porównaj smartfony Xiaomi

Na świecie produkty Xiaomi robią prawdziwą furorę, natomiast w Polsce marka ta jest jeszcze traktowana jako nieco egzotyczna. Sytuacja zapewne ulegnie zmianie – przypomnijmy sobie sytuację z Huawei kilka lat temu. Każdy bał się chińskiego telefonu, a obecnie są to u nas jedne z najczęściej spotykanych smartfonów.

Xiaomi jest również traktowana nieco po macoszemu przez naszych operatorów komórkowych. Jako pierwszy, który zdecydował się wprowadzić telefon tej firmy do swojej oferty, był Play z modelem Redmi 3s. Obecnie telekom oferuje Xiaomi Redmi 4a 32 GB za 1 zł w następującej ofercie:

Główną zaletą smartfonów Xiaomi jest ich generalnie stosunkowo niska cena w stosunku do zastosowanych podzespołów. Podobnie wyposażone modele konkurencji potrafią być o wiele droższe. Kolejnym walorem, niespotykanym u rywali są zastosowane ogniwa – baterie o pojemności 4000 mAh są praktycznie standardem w Xiaomi, a które w innych markach należą do rzadkości.

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

5/5 - (4 votes)
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.