Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Xiaomi kończy 7 lat

Logotyp Xiaomi

Xiaomi kończy 7 lat. Aż trudno uwierzyć, że ta coraz śmielej poczynająca sobie na rynku smartfonów marka została założona relatywnie niedawno, bo 6. kwietnia 2010 roku. Brak długoletnich tradycji i dużych doświadczeń nie przeszkadza jej jednak w ciągłej ekspansji. Nic dziwnego, skoro telefony komórkowe Xiaomi uznawane są przez wielu za bardzo udane!

Wysoka jakość + niska cena = Xiaomi

Cechą charakterystyczną smartfonów Xiaomi jest ich stosunkowo niska cena przy zachowaniu bardzo wydajnych podzespołów. Porównywalne pod tym względem telefony innych marek potrafią być nawet o połowę droższe! Co ciekawe, większość modeli wyposażona jest w wydajne baterie o pojemności co najmniej 4000 mAh.

Co prawda na polskim rynku Xiaomi wciąż pozostaje dość egzotyczną marką, ale wiele wskazuje, że niebawem się to zmieni. Już teraz zajmuje podobną pozycję, co Huawei jeszcze 2-3 lata temu. Gdzie jest teraz ta chińska firma, każdy wie. Z operatorów działających na polskim rynku jedynie Play wprowadził do swojej oferty telefony Xiaomi. Miało to miejsce 15. grudnia, kiedy zadebiutował Xiaomi Redmi 3s w Play. Obecnie u tego operatora znajdziemy model Xiaomi Redmi 4a 32 GB, który dostępny jest np. za 1 zł w poniższej ofercie:

Xiaomi to kolejny chiński gracz po ZTE, Lenovo i Huawei na światowym rynku smartfonów. Niegdyś rynek produktów elektronicznych zdominowany był przez liczne japońskie koncerny (Sony, Panasonic, Sharp, Toshiba i wiele, wiele innych), następnie nastał okres prosperity na koreańskiego Samsunga i LG, lecz kto wie – czy w przyszłości ich miejsce nie zajmą chińskie firmy z Xiaomi na czele?

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

5/5 - (5 votes)
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.