Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Ubezpieczenie telefonu Orange, Play, Plusie i T-Mobile w 2024 roku – czy jest opłacalne?

avatar
26
grafika przedstawiająca podnoszonego z chodnika smartfona z rozbitym wyświetlaczem

Mając drogiego smartfona zapewne nieraz myślałeś nad wykupieniem ochrony od jego uszkodzenia czy całkowitego zniszczenia. Ale czy zastanawiałeś się, czy ubezpieczenie telefonu u operatora komórkowego ma sens? I czy w ogóle jakiekolwiek ubezpieczenie smartfona ma rację bytu? Ile kosztuje ubezpieczenie telefonu i co dokładnie obejmuje taka usługa? Sprawdziliśmy zakres ubezpieczenia telefonu komórkowego u największych operatorów GSM w Polsce!

Ubezpieczenie smartfona – wstęp

Wykupienie ochrony w przypadku telefonu generalnie wygląda podobnie jak ubezpieczenie nieruchomości czy ubezpieczenie ruchomości domowych, a nawet autocasco samochodu osobowego. W Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU) znajdziesz dokładnie opisany zakres ochrony obowiązując w okresie ubezpieczenia.

Naturalnie takie ubezpieczenie jest o wiele tańsze (cenowo na tym samym poziomie, co ubezpieczenie sprzętu AGD) niż w przypadku polisy mieszkaniowej, gdyż wartość ubezpieczanego przedmiotu jest nieporównywalnie mniejsza. Podobnie jak np. w autocasco, każdy ubezpieczyciel może oferować różne zakresy ochrony w różnych cenach. Polisa polisie nierówna i nie zawsze będzie obejmować wszelkie uszkodzenia mechaniczne (i to wszystkich podzespołów i elementów telefonu). Może mieć różne wyłączenia, np. brak zalania czy utraty smartfona w przypadku kradzieży, a nawet pewne limity kwotowe i czasowe (limit 1 naprawy na 1 rok).

Warto więc dokładnie sprawdzić warunki ubezpieczenia telefonu w różnych miejscach. Jak prezentują się propozycje ochrony w sieciach komórkowych Orange, Play, Plus i T-Mobile?

Ubezpieczenie telefonu komórkowego w Orange

grafika firmy Play przedstawiająca smartfona i ubezpieczenie telefonu

Orange oferuje 3 warianty ubezpieczenia telefonu o nazwie Ochrona Smartfona, Ochrona Smartfona Premium oraz Ochrona Smartfonów. W zależności od wybranego poziomu ubezpieczenia, opłaty miesięczne zaczynają się od 17 złotych miesięcznie. Na co dokładnie możesz liczyć u pomarańczowego operatora komórkowego?

Co oferuje Ochrona Smartfona?

  1. Naprawę uszkodzonego wyświetlacza i elementów uszkodzonych wraz z wyświetlaczem lub wszystkie mechaniczne uszkodzenia (tylko u urządzeń nieposiadających wyświetlacza).
  2. Osuszenie urządzenia lub wymianę płyty głównej w przypadku zalania.
  3. Naprawę w ciągu 7 dni roboczych.
  4. Wymianę sprzętu na nowy, gdy nie ma możliwości jego naprawy.

Usługa ta kosztuje miesięcznie 17 złotych, a pierwszy miesiąc jest zupełnie darmowy. Jest tu jednak parę limitów – tylko jedna naprawa w skali roku, a limit kosztów napraw nie może przekroczyć 1200 złotych rocznie. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa również do tej kwoty.

Co oferuje Ochrona Smartfona Premium?

  1. Naprawę wszystkich uszkodzeń.
  2. Kompleksowe usunięcie skutków zalania.
  3. Naprawę w ciągu 7 dni roboczych.
  4. Wymianę sprzętu na nowy, gdy nie ma możliwości jego naprawy.

A ile kosztuje ubezpieczenie telefonu w wersji Premium? Opłaty zaczynają się od 17 złotych i zależą od klasy/wartości telefonu. Tym razem usługodawca bierze na siebie naprawę wszelkich uszkodzeń. Co prawda wciąż istnieje limit jednego serwisowania na rok, ale nie ma limitu 1200 złotych czy to w przypadku naprawy, czy w jego wymianie na nowy telefon komórkowy.

Co oferuje Ochrona Smartfonów?

  1. Naprawę uszkodzonego wyświetlacza z aparatem, obudową i przyciskami lub wszystkie mechaniczne uszkodzenia (tylko u urządzeń nieposiadających wyświetlacza).
  2. Osuszenie urządzenia lub wymianę płyty głównej oraz kompleksowe usunięcie skutków zalania.
  3. Naprawę w ciągu 7 dni roboczych.
  4. Wymianę sprzętu na nowy, gdy nie ma możliwości jego naprawy.

Tym razem koszt miesięczny takiego ubezpieczenia wynosi 33 złote. Jak sama nazwa wskazuje, ochrona odnosi się nie do jednego, lecz aż dwóch zdarzeń w ciągu roku! Jedna naprawa lub wymiana jest ograniczona do 1200 złotych, druga naprawa/wymiana nie ma już takiego limitu.

Szkodę możesz zgłosić na stronie www.orangesmartcare.pl. Oto, jak możesz tego dokonać (za orange.pl):

  1. Zgłoś uszkodzenie urządzenia na stronie www.orangesmartcare.pl.
  2. W ciągu 2 dni kurier odbierze od Ciebie uszkodzony sprzęt.
  3. Naprawimy Twoje urządzenie w autoryzowanym serwisie w ciągu 7 dni roboczych.
  4. Kurier dostarczy Ci naprawione urządzenie pod wskazany adres.

Więcej szczegółów na temat tego ubezpieczenia znajdziesz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (urządzenie nie na raty):

Ubezpieczenie telefonu komórkowego w Play

grafika firmy Play przedstawiająca narysowanego człowieka na hamaku

W przypadku fioletowego operatora komórkowego możesz liczyć na ochronę głównie wyświetlacza swojego urządzenia. Nazwa usługi Ochrona Wyświetlacza MAX mówi sama za siebie, ale – na szczęście – nie ogranicza się tylko i wyłącznie do ekranu dotykowego. Ubezpieczenie telefonu komórkowego (ale nie tylko, bo także tabletu, smartwatcha i laptopa) w ramach tej usługi kosztuje 20 złotych miesięcznie, a pierwszy miesiąc ochrony jest darmowy.

Co oferuje Ochrona Wyświetlacza MAX?

  1. Naprawę wyświetlacza telefonu lub tabletu.
  2. Naprawę przycisków i aparatu telefonu lub tabletu (o ile zostały uszkodzone wraz z wyświetlaczem).
  3. Naprawę po zalaniu lub zatopieniu w wodzie.
  4. Naprawę całego urządzenia (w przypadku smartwatcha i laptopa), także po zalaniu/zatopieniu wodą.

Uwaga! Naprawa urządzenia lub jednego z jego wyżej wymienionych elementów, jego wymiana na nowy sprzęt lub wypłata – jak to opisuje operator na play.pl – „świadczenia pieniężnego” wiąże się z pokryciem szkody z własnej kieszeni w wysokości 99 złotych. Wkład własny w wysokości 99 złotych jest niezależny od wysokości szkody. Nieważne, czy naprawa kosztowała 100, 500 czy 2000 złotych, po Twojej stronie zawsze będzie koszt 99 złotych. W trakcie 12 miesięcy możesz w ten sposób raz naprawić telefon komórkowy.

To nie wszystko! Usługę Ochrona Wyświetlacza MAX może zostać przez Ciebie anulowana, ale gdy tego dokonasz, nie będziesz mógł już ją ponownie aktywować w trakcie trwania obecnej umowy na usługi telekomunikacyjne, np. na abonament komórkowy Play.

Oto jak zgłosić szkodę u fioletowego operatora (za play.pl):

  1. Zgłoś szkodę Jeśli masz uszkodzone urządzenie, zgłoś to do serwisu:
  2. Przekaż urządzenie kurierowi W ciągu 24 godzin przyjedzie do Ciebie bezpłatny kurier i odbierze Twoje urządzenie.
  3. Daj specjalistom kilka dni Specjaliści naprawią Twoje urządzenie w autoryzowanym serwisie w ciągu 7 dni roboczych (14 dni roboczych dla laptopów).
  4. Czekaj na kuriera Naprawione urządzenie dostarczymy Ci pod same drzwi kurierem.
  5. Nie zapłacisz nic za przesyłkę. Ciesz się naprawionym urządzeniem! Nie stracisz gwarancji – wszystkie naprawy dokonywane są w autoryzowanych serwisach.

Aby zgłosić szkodę wypełnij formularz umieszczony na stronie www.ochronawyswietlacza.pl lub zadzwoń pod numer 799 599 900. W międzyczasie przygotowuj swój numer PESEL, nazwę producenta i model urządzenia, numer seryjny/IMEI urządzenia (zobacz jak sprawdzić IMEI telefonu).

To wszystko! Więcej szczegółów na temat tego ubezpieczenia telefonu znajdziesz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia: OWU – Ochrona Wyświetlacza MAX Play.

Ubezpieczenie telefonu komórkowego w Plusie

grafika firmy Plus przedstawiająca rozłożonego smartfona na części pierwsze

Zielony operator Plus oferuje zróżnicowane ubezpieczenie telefonu komórkowego. Osobne szczegóły i warunki ubezpieczenia telefonu komórkowego przygotowano dla klientów indywidualnych i biznesowych. Dla tych pierwszych od 19 grudnia 2023 roku dostępna jest usługa Serwis Urządzenia DUO 24 kosztująca 30 złotych na miesiąc (30 dni).

Co oferuje Serwis Urządzenia DUO 24?

  1. Naprawę wyświetlacza, obudowy, przycisków, aparatów telefonu, również w przypadku zalania (wariant I usługi).
  2. Naprawę uszkodzeń mechanicznych lub zalania telefonu (wariant II usługi).

Podobnie jak w przypadku sieci Play, także Plus oferuje limit jednej naprawy w przeciągu 12 miesięcy (okresów rozliczeniowych), wprowadza także limit kwotowy. W wariancie I usługi jest to 1200 złotych brutto, natomiast w wariancie II jest to cena zakupu danego urządzenia.

Jeżeli doszło już do uszkodzenia telefonu, możesz zgłosić szkodę na stronie www.naprawaplus.pl/#warianty-uslug. Wystarczy we właściwym miejscu wpisać swój numer telefonu komórkowego. Po stronie operatora leży odbiór urządzenia, a także dostarczenie go naprawie na wskazany przez Ciebie adres.

Plus zapewnia więc usługę door-to-door, poza tym naprawa telefonu czy smartfona odbywa się tylko w autoryzowanych serwisach, nie musisz się więc martwić o utratę gwarancji producenta. Więcej szczegółów na temat tego ubezpieczenia telefonu znajdziesz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia: OWU – Serwis Urządzenia DUO 24.

Dla klientów biznesowych podobna usługa charakteryzuje się pewnymi różnicami – na podstronie z informacją o usłudze Serwis Wyświetlacza w Aplikacji nie ma np. mowy o naprawie w przypadku zalania urządzenia, a sama opłata miesięczna (na 30 dni) wynosi jedyne 10 złotych.

Ubezpieczenie telefonu komórkowego w T-Mobile

grafika firmy T-Mobile przedstawiająca uśmiechniętą młodą kobietę trzymającą smartfona

T-Mobile Polska oferuje 3 warianty ubezpieczenia telefonu komórkowego! Masz więc możliwość ubezpieczyć telefon według własnych preferencji. Nazwy ubezpieczeń telefonu komórkowego w T-Mobile to Ubezpieczenie BASIC, Ubezpieczenie Standard oraz Ubezpieczenie PREMIUM. Ich opłaty miesięczne wynoszą od 9,99 do 34,99 złotych. A co obejmuje ubezpieczenie telefonu w każdej opcji?

Co oferuje Ubezpieczenie BASIC?

  1. Naprawę lub wymianę w przypadku mechanicznego uszkodzenia wyświetlacza.
  2. Naprawę lub wymianę w przypadku zalania urządzenia.
  3. Bezpłatne urządzenie zastępcze na czas naprawy (na życzenie).

Podstawowy wariant ubezpieczenia telefonu w T-Mobile kosztuje miesięcznie 9,99 złotych. Warto zaznaczyć, że wcześniej wspomniana naprawa lub wymiana sprzętu jest możliwa do kwoty 1000 złotych.

Co oferuje Ubezpieczenie STANDARD?

  1. Naprawę lub wymianę na w pełni sprawne urządzenie w przypadku mechanicznego uszkodzenia.
  2. Naprawę lub wymianę na w pełni sprawne urządzenie w przypadku zalania urządzenia.
  3. Ubezpieczenie wszystkich elementów urządzenia.
  4. Bezpłatne urządzenie zastępcze na czas naprawy (na życzenie).

W tym ubezpieczeniu telefonu komórkowego nie ma limitu kwotowego ustalonego wcześniej na 1000 złotych – limit to cena zakupu urządzenia. Od jego wartości zależy też składka miesięczna w wysokości 13,99, 18,99 lub maksymalnie 29,99 złotych.

Co oferuje Ubezpieczenie PREMIUM?

  1. Naprawę lub wymianę na w pełni sprawne urządzenie w przypadku mechanicznego uszkodzenia.
  2. Naprawę lub wymianę na w pełni sprawne urządzenie w przypadku zalania urządzenia.
  3. Ubezpieczenie wszystkich elementów urządzenia.
  4. Wydanie kolejnego urządzenia w przypadku jego kradzieży.
  5. Zwrot do 1000 złotych w przypadku nieuprawnionego użycia (koszty połączeń lub inne usługi telekomunikacyjne).
  6. Bezpłatne urządzenie zastępcze na czas naprawy (na życzenie).

Ubezpieczenie smartfona w wersji PREMIUM jest zdecydowanie najbardziej rozbudowane i można je polecić najbardziej wymagającym. Jest też najdroższe – w zależności od klasy urządzenia opłata miesięczna wynosi 15,99, 22,99 lub 34,99 złotych. Warto jednak dołożyć te kilka złotych, bo to ubezpieczenie telefonu komórkowego chroni go także przed kradzieżą! Limit naprawy ponownie jest określony ceną urządzenia.

Szkodę możesz zgłosić na www.ochronatmobile.pl/. W tym samym miejscu możesz też sprawdzić jej aktualny status. Podobnie jak w przypadku ochrony oferowanej przez Plusa, otrzymasz tu serwis door-to-door w autoryzowanych serwisach, zachowanie gwarancji producenta, a także bezpłatne urządzenie na czas naprawy.

Więcej szczegółów na temat tego ubezpieczenia telefonu znajdziesz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia:

To tyle jeśli chodzi o ubezpieczenie telefonu komórkowego poprzez T-Mobile Polska.

Rachunki za telefon niższe o połowę? SPRAWDŹ
PORÓWNAJ OFERTY

Podsumowanie artykułu

Czy warto ubezpieczyć telefon komórkowy, np. u operatora komórkowego? Wiele zależy od klasy Twojego smartfona. Jeżeli jest to sprzęt budżetowy lub ze średniej niższej półki, to jego ochrona wydaje się być nieopłacalna. Co innego w przypadku naprawdę drogich smartfonów.

Telefony klasy premium nierzadko kosztują więcej niż 5000 złotych, a zbicie wyświetlacza OLED/AMOLED może być naprawdę bardzo kosztowne! Jeżeli masz takiego smartfona, to warto go ubezpieczyć - skoro było Cię stać na taki wydatek, to opłaty za ubezpieczenie telefonu w kwocie około 10-35 złotych nie powinny robić różnicę. Na ubezpieczeniu telefonu z górnej półki nie powinieneś oszczędzać!

Najczęściej zadawane pytania - FAQ

Nie da się wytypować jednej najlepszej firmy, która w optymalny sposób ubezpieczy Twój telefon. Wiele zależy od osobistej potrzeby, a także klasy posiadanego telefonu. Warto porównać towarzystwa ubezpieczeniowe i wybrać dla siebie najkorzystniejszą ofertę.

W zależności od firmy świadczącej tego typu usługi, a także od wariantu ochrony oraz od klasy urządzenia (często im droższy telefon, tym wyższa składka), ceny ubezpieczenia mogą wynosić od około 10 do około 35 złotych miesięcznie.

To zależy od jego wartości. W przypadku tanich smartfonów do np. 500 złotych taka ochrona nie ma racji bytu, co innego, gdy telefon jest klasy premium i kosztuje np. 5000 złotych! W jego przypadku naprawa może być opłacalna, ale jest zwykle bardzo droga, zwłaszcza w przypadku zbitego ekranu typu OLED/AMOLED. Odpowiednie ubezpieczenie telefonu pozwoli Ci przywrócić urządzenie do wcześniejszego stanu bez konieczności opłacania wysokich kosztów naprawy.

star ocena
4.6/5 - (20 votes)
Czy ten artykuł był pomocny? Twoja opinia pozwala nam pisać jeszcze lepsze treści.
Oceń artykuł poniżej

Z wykształcenia mgr inż. inżynierii środowiska. Miłośnik natury, historii, muzyki rockowej i gier komputerowych (w szczególności strategii i cRPG). W Komórkomacie od początku jego istnienia, odpowiedzialny głównie za dział Promocje oraz Poradniki.

Subscribe
Powiadom o
26 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Ubezpieczenie 20 zł płace 3 lata. Zbita szybka chroniąca jeden z dwóch obiektywów w IPhone 13 mini. Urządzenie ma ponad rok. Bardzo dbam o sprzęt. Zwykle ślady użytkowania. Wysłany do Digital Care z prośbą o wymianę szybki obiektywu ( wyłącznie). Odpowiedź po ocenie ,, Przednia szyba: głębokie i liczne zarysowania przedniego panelu, które mogą wpływać na wyświetlanie obrazu. Szkło tylnej kamery ( uszkodzony aparat). Brak zgody na kosztorys” Uszkodzenie przyjął pracownik 44, wykonał pracownik 285. Nr naprawy 269926.
Propozycja firmy – wymiana na nowy z dopłatą ok 1160 zł. Przyjrzałem się ekranowi – dwie rysy dł. po pół centymetra ledwo widoczne pod światło, zbita szybka chroniąca obiektyw. Obiektyw nienaruszony.
Wniosek: płać ubezpieczenie a jak przyjdzie do naprawy drobnego elementu obudowy to zaproponujemy ci JEDYNE rozwiązanie jakim jest wymiana na nowy sprzęt z dużą dopłata.
Zadzwoniłem do jednego z serwisów Appla w Poznaniu – koszt wymiany szybki 400 zł.
Ja mam taką poradę dla Digital Care w celu zaoszczędzenia czasu i środków- zanim klient wyśle sprzęt do naprawy mówcie, że cokolwiek by nie było uszkodzone to i tak wymieniacie na nowy z dopłatą.

Korzystam z tego o to ubezpieczenia telefonu i niestety telefon mi wypadł z rąk przez dziecko które wjechało we mnie rowerem, oddałem do serivisu przypominam że telefon jest ubezpieczony do naprawy do 1000zl więc oddałem a dzisiaj dostałem wiadomość że albo świadczenie w wysokości 400 niecałych złotych albo telefon inny za 250zl więc moje oburzenie jest duże bo skoro telefon jest ubezpieczony na 1000zl do naprawy a dowiadywałem się ile może kosztować naprawa to absolutnie wchodzi w ten zakres(samsung galaxy a52s)

Ocena usługi zero – totalne dno. banda oszustów- najpierw nie potrafią naprawić urządzenia – zbita szybka SAMSUNG A-51 najpierw nie mają części- u nich 4 tygodnie sprowadzenie, w innych autoryzowanych serwisach maksymalny czas oczekiwania 3-4 dni na części od dystrybutora. Zastawiałam się czy statek kosmiczny budują, czy piechotą idą po te części. Dzisiaj oszustka dzwoni, że wysłali, a okazuje się że o 15.20 tylko etykietę stworzyli, kurier nie odebrał od nich żadnej przesyłki. Orange smart care i digital care to DNO – banda naciągaczy nie wykonujących usług. Płać , a i tak nie zrobią!!!!!

to jest niestety pic na wodę ogromny problem jest o naprawę urządzenia,robi to jedyna firma dla wszystkich z warszawy digital,która oszukuje w naprawach sprzętu ,odsyłają uszkodzony sprzęt lub oszukują co do szkody albo każą dopłacać ogromne sumy do naprawy,nie dajcie się oszukać ,lepiej poszukać samodzielnie w pzu czy gdziekolwiek i o ile wiadomo idzie przeciwko tej firmie masowy pozew,być może pociągnie orange plusa i t =mobile tez

Czyli właściwie niezależnie od tego u jakiego jestem operatora tow telefon bedzie zawsze naprawiany przez Digital Care? Czy jest ktoś inny na rynku? Czy ta firma ma konkurencję?

Ja telefon zgłosiłem 16.06 do 23.06 nikt nie był w stanie powiedzieć mi co jest z telefonem i kiedy będzie naprawiony. Napisałem email 23.06 o zwrot gotówki i uszkodzonego telefonu bo jest taka możliwości 02.07 dostałem od serwisu info ze telefon jest naprawiany i dalej cisza. Dzisiaj 14.07 zadzwoniłem do rzecznika i poinformował mnie że nie wypłacą mi pieniędzy za telefon bo został naprawiony i kazał czekać na kuriera. Nie polecam tego ubezpieczenia bo naprawa trwa bardzo długo nie dają telefonu zastępczego i nie wypłacają pieniędzy tylko oszukują.

NIE POLECAM! Zgłaszam sprawę do prawnika! W momencie zgłoszenia uszkodzenia wyświetlacza poinformowałem, że telefon spadł z biurka ponieważ zsunął się w momencie dzwonienia. Od razu jednym zdaniem Pani mnie zbyła i odrzuciła możliwość skorzystania z ubezpieczenia. Powiedziała, że zgodnie z owu taki przypadek nie jest objęty ubezpieczeniem. W owu nie ma takiego zapisku! OSZUŚCI!

W takim razie jaki „przypadek” jest objęty ubezpieczeniem?

Nie wiem czy to ma sens. Najlepsza ochrona to porządne etui i szkło albo folia na ekran. Mam akurat od 3mk szkło hybrydowe i rewelacja.

Ja mam szkło ochronne i obudowę twardą z fe.pl i nie potrzebuje ubezpieczenia:)

Oszustwo nie oplacalne. placisz. jak Ci sie rozwali telefon to CI nie uwzględnią naprawy. zlodzieje tyle mam do powiedzenia

Kupując telefon indywidualnie, ale podpinając go pod abonament Orange, czy przysługuje mi ubezpieczenie?

Od niedawna tak:
https://komorkomat.pl/orange-care-dla-wszystkich/

I tak to właśnie powinno wyglądać. Niestety w Polsce za zgubienie telefonu TU nie bierze odpowiedzialności, a jedynie za kradzież. Ale i definicja samej „kradzieży” możne być różna u poszczególnych ubezpieczycieli, także warto dokładnie zapoznać się z OWU.

Nie opłaca się takie coś, ja sobie po prostu założyłem szkło hybrydowe a do tego mam etui i tyle i świetnie się to sprawdza. Iscratch ma bardzo dobrej jakości folie i szkła, ja mam własnie od nich. A te ubezpieczenia to wiadomo, nie zawsze chca nawet wypłacić

czy jeśli telefon został uszkodzony 3 tygodnie od zakupu ubezpieczenia to normalnie przyjmą go i naprawią?

Musisz powiedzieć ze zdarzyło się to wczoraj

Byliśmy w salonie Play z uszkodzonym telefonem – pęknięta szybka wyświetlacza. Pracownik powiedział nam, że szkodę należy zgłosić bezpośrednio do ubezpieczyciela – dodał jeszcze, z uprzejmości, by powiedzieć, że telefon upadł na podłogę, bo ktoś potrącił użytkownika. Żeby nie było, że sam uszkodził telefon. Tak też zrobiliśmy – zadzwoniliśmy, podaliśmy wszystkie dane, a „telefon upadł na kafelki, bo ktoś potrącił użytkownika telefonu”. To tylko szybka! Matryca jest nienaruszona, wszystko działa sprawnie. Tymczasem dostaliśmy odmowę, która jest uzasadniona w tak pokrętny sposób, że mam ochotę pojechać do Warszawy i poprosić osobiście o tłumaczenie z polskiego na polski. Cieszę się, że nie stało się nic z matrycą, bo koszty naprawy byłyby dużo wyższe. NIE WARTO. Nie warto, bo za 5 zł miesięcznie wolałabym sobie kupić dobre piwo, niż płacić za nic. Dla mnie to totalna wioska, naprawdę totalna wioska do kwadratu, że taka sieć jak Play psuje sobie opinię w oczach klienta za 5 złotych polskich miesięcznie.

mój telefon jest już w naprawie drugi miesiąc ,pomimo tego ze na umowie jest naprawa w ciągu 14 dni, twierdzą że nie mają części do naprawienia,

Skorzystałem z ubezpieczenia w play telefon Samsung Galaxy s5 poprzez firmę Metlife i mam teraz problem bo telefon wypadł mi z kieszeni i został uszkodzony. Ubezpieczyciel odmawia naprawy bo twierdzi, że telefon został wcześniej zalany. Tylko że Samsung S5 jest telefonem odpornym na kurz i wodę do 1 metra, ma atest IP67. Teraz muszę się odwoływać, żeby naprawili.
Foto

Mój partner ma ten sam problem z metlife. Dostaliśmy pismo ze telefon był wcześniej zalany choć ani razu nie tknela go woda. A oddali Tobie telefon bo my dostaliśmy pismo a telefonu brak.

Wszystko przejrzyście przedstawione. Ja korzystałem z podobnego typu przedłużonej ochrony serwisowej i jestem zadowolony:)

Dzięki :) Korzystałeś może z tego typu ubezpieczenia? Jeżeli tak, to podziel się doświadczeniami ;)

Ja w Tmobile skorzystałem z ubezpieczenia. Telefon wpadł mi do głębokiej kałuży ojej i już się nie uruchomił. Dostałem nowy za jakąś śmieszną kasę. 89 zł czy jakoś tak.

bez przedluzenia umowy?

w polsce to zenada z tymi ubezpieczeniami, a metlife to dziadostwo widze w kazdej sferze, w życiowkacvh to samo kroja co miesiacv a niec nie chca wyplacac prz odzkodowaniu, przyklad w anglii powiedzialem ze biegalem i zgubilem tel, za tydzien kurier przywiezli mi nowy, u nas to tragedia nic dla ludzi

Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.
Wybrano do porównania: