
Nowa aplikacja internetowa PZU pozwoli na samodzielną kalkulację kosztów naprawy np. samochodu. Samoobsługa, jako pierwsza usługa tego typu, natychmiastowo wyświetli wartość kwotową szkody – bez zbędnych formalności otrzymamy pełną wycenę z rozróżnieniem na kategorie. Czy to początek dobrych zmian w ubezpieczalniach?
PZU wprowadził na rynek innowacyjny system, pozwalający na wyliczenie straty na mieniu. Twórcy Samoobsługa szkody rozróżniają następujące kategorie, w których będzie można dokonać wyliczeń:
- domy
- mieszkania
- ogrody
- samochody
Klient bezpośrednio po zgłoszeniu szkody otrzyma od konsultanta specjalny link do strony internetowej, na której uruchomiona zostanie aplikacja. Dzięki niej dokonamy oględzin szkody i poznamy wyliczenia kwoty odszkodowania bez konieczności wizyty rzeczoznawcy ubezpieczyciela.
Umożliwienie klientowi wielowariantowej obsługi z możliwością samodzielnego wyliczenia kosztów naprawy uszkodzonego mienia bezpośrednio po zgłoszeniu szkody oraz aktywnego uczestnictwa w procesie, daje przewagę konkurencyjną i w znaczący sposób wpłynie na pozytywny wizerunek PZU
– mówi Radosław Bedyński, dyrektor Biura Obsługi Szkód i Świadczeń.
Strategia Grupy PZU do 2020 roku zakłada koncentrację na obszarze kosztowym, innowacjach oraz wzroście. PZU silniej skupi się na rentowności biznesu ubezpieczeniowego oraz rozwoju innowacyjnych narzędzi w zakresie zarządzenia biznesem i obsługi klienta. Jestem przekonany, że poprzez udostępnienie tej usługi naszym klientom, wyznaczymy nowy i innowacyjny standard Obsługi Szkód.
– mówi Roman Pałac, członek zarządu PZU Życie.
Jeśli wynik oględzin nie będzie satysfakcjonujący, to klienci PZU w dalszym ciągu będą mogli zmienić swoją decyzję i zrealizować proces obsługi w sposób tradycyjny. Twórcy obiecują, że ich aplikacja będzie stale rozwijana, tak aby podnieść standard świadczeń.

- {{ error }}