
22 kwietnia ruszyła nowa kampania Virgin Mobile – największej wirtualnej sieci na polskim rynku GSM. Trzeba przyznać, że i tym razem operator wykazał się oryginalnym podejściem do tematu, jakim jest zmiana sieci. Celem kampanii Virgin Mobile jest ukazanie procesu przenoszenia numeru jako czynność banalną i możliwą do wykonania. Wiele osób nie zmienia oferty ze względu na obawy czy rzekome trudności. Nic dziwnego, że operatorowi zależy na uświadomieniu prostoty tego procesu, gdyż proponuje dla osób przenoszących numer dodatkowe korzyści.
Przenoszenie numeru się opłaca!
Komórkomat już jakiś czas temu stworzył poradniki dla osób przenoszących numer do innych sieci, w tym poradnik przeniesienia numeru do Virgin Mobile. Jak widzimy, zmiana operatora to bardzo prosta procedura. Wykorzystując wizerunek Gigababci w swojej kampanii Virgin Mobile sięgnął po kontrastowe porównanie. Nie zapominajmy również, że operator ma asa w rękawie w postaci dodatkowego transferu dla osób przenoszących numer, który wyniesie nawet 13 GB w taryfie #DlaMnieSuper. Virgin Mobile będzie przeprowadzał kampanię nie tylko w Internecie, ale również w radiu i telewizji.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!