Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone

Przeniesienie numeru do Virgin Mobile

5
Virgin Mobile logo

Virgin Mobile to wirtualny operator, oferujący możliwość przeniesienia numeru z dowolnej polskiej sieci. W przeciwieństwie do tzw. Wielkiej Czwórki (Play, Plus, T-Mobile i orange) nie posiada własnych salonów sprzedaży, przez co osobiste złożenie wniosku jest niemożliwe (poza jednym wyjątkiem – czyt. niżej). Procedura przeniesienia numeru została maksymalnie uproszczona – komplet dokumentów otrzymujemy po wypełnieniu zaledwie paru obowiązkowych pól. Warto zwrócić uwagę na konieczność aktywacji karty SIM, ponieważ skontaktowanie się z nami będzie niemożliwe.

Internetowe przeniesienie numeru

Droga elektroniczna to najprostszy sposób, pozwalający przenieść nasz numer telefonu do sieci Virgin Mobile. W celu rozpoczęcia procedury przeniesienia, udajemy się pod adres: https://virginmobile.pl/oferta/przenies-numer.

1. Na stronie powitalnej wybieramy opcję „Wypełnij wniosek”. Jeśli chcemy obejrzeć animację, prezentującą kolejne sześć kroków, z pewnością zainteresuje was prawy przycisk „Zobacz przewodnik”.

Przeniesienie numeru Virgin 1

2. W następnym oknie będziemy musieli wprowadzić najpotrzebniejsze dane personalne, takie jak imię i nazwisko oraz pesel. Na samym dole znajdzie się okno dialogowe, w którym wpisujemy nasz obecny numer telefonu w celu weryfikacji.

Przeniesienie numeru Virgin 2

3. Po otrzymaniu SMS-a potwierdzającego, nasz wniosek przejdzie do fazy realizacji.

Przeniesienie numeru Virgin 3

Virgin Mobile, w przeciwieństwie do innych polskich operatorów, wszelkie dokumenty wysyła za pomocą tradycyjnego listu. Poczta Polska ma 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki. Plusem tego rozwiązania jest otrzymanie przesyłki bez konieczności umawiania się z kurierem.

W liście znajdziemy: wydrukowany wniosek, nową kartę SIM 3w1 (nanoSIM, microSIM oraz standardowy rozmiar) oraz kopertę zwrotną. Starannie wypełniamy wszelkie rubryki, dołączamy kserokopię obu stron dowodu osobistego i odsyłamy na adres wydrukowany na kopercie. Tym sposobem dopełniliśmy wszelkich formalności, w związku z procedurą przeniesienia naszego numeru telefonu do sieci Virgin Mobile. W ciągu paru dni przyszły operator skontaktuje się z nami w celu ustalenia dokładnej daty zmiany.

Uwaga – w przypadku Virgin Mobile może nastąpić przerwa w świadczeniu usługi, maksymalnie wynosząca 24 godziny.

Uwaga nr 2 – aby móc odbierać połączenia NALEŻY WYKONAĆ pierwsze połączenie z nowej karty SIM. Bez tej czynności nie będzie się można do nas dodzwonić.

Telefoniczna zmiana operatora

Drugą z możliwości przeniesienia numeru do Virgin Mobile jest kontakt telefoniczny pod numerem:

799 555 222 (opata według aktualnie posiadanego cennika)

Konsultant przygotuje za nas wszelkie obowiązkowe dokumenty i zleci wysłanie listu, w celu uzyskania niezbędnych podpisów.

Uwaga – aby pracownik Virgin Mobile mógł rozpocząć całą procedurę, musimy zadzwonić z numeru, który chcemy chcemy przenieść. W przeciwnym wypadku Virgin Mobile nie będzie w stanie uwierzytelnić i odmówi dalszych kroków.

Czy istnieje inny sposób?

Oprócz wniosku elektronicznego i kontaktu telefonicznego, Virgin Mobile podpisało szereg umów z różnymi podmiotami gospodarczymi, za pomocą których możemy złożyć wniosek o przeniesienie. Są to najczęściej firmy sprzedające telefony komórkowe na terenie naszego kraju. Warto więc zorientować się, czy w okolicy naszego miejsca zamieszkania nie znajdują się punkty sprzedaży smartfonów i zapytać o możliwość złożenia wniosku. Dalsza procedura dzieli punkty z elektroniczną formą podpisania zobowiązania. Polskie prawo wymusza na operatorach podjęcie decyzji w ciągu 72 godzin od momentu złożenia wniosku.

Szczegółowy opis usługi przeniesienia numeru znajdziecie w naszym poradniku.

Przeniesienie numeru do Virgin Mobile
3.8 (76.67%) 18 głosów

{{selectedInfo}}
+48
  • {{ error }}
Proszę zaznaczyć powyższe zgody
Już {{count}} {{count_form}} dzisiaj rozmowę
Wszystko gotowe!
Nasz doradca skontaktuje się z Tobą wkrótce.

5
Dodaj komentarz

avatar
4 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
5 Comment authors
ZybiasdarekNatali Wojtkiewiczts Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Zybi
Gość
Zybi

2017, styczeń – Złożyłem wniosek o przeniesienie z Plus-a do Virgin Mobile.
Marzec, W wyznaczonym dniu Plus odłącza numer (ok. 24.00). Następnego dnia rano mogę dzwonić ale do mnie nikt „numer nie istnieje”, nie mogę przelewów robić bo sms też nic. Zgłoszenie do CMOK (x4) i po 24 godzinach nadal nic! Koniec biznesu – klient myśli „osoba już nieosiągalna”. Bankowość stoi (w oddziale każdy przelew to 9zł). Nic tylko sądzić – pewnie po kilku latach rozpraw usłyszę „mała szkodliwość” – Jacy operatorzy, taki kraj!

ts
Gość
ts

Dla tych którzy mają zamiar przenieść nr od innego operatora na virgin radzę żeby uzbroili się w cierpliwość. Po zgłoszeniu wniosku o przeniesienie kurier był z dokumentami po kilku dniach i jak się okazało doręczenie ich do virgin trwa już TYDZIEŃ!! Tak, w dobie przesyłek 24h trwa to tydzień. A końca nie widać. Jeżeli cenicie sobie czas darujcie sobie tą pseudosieć komórkową. Strata czasu. Na infolinii nic nie wiedzą więc i tak się niczego nie dowiecie. Do tego usłyszałem, że w momencie podpisania dokumentów oni sami załatwiają sprawę z poprzednim operatorem – stek bzdur. Sami wszystko załatwiacie i przez to… Czytaj więcej »

darek
Gość
darek

Pleciesz głupoty. Wcale nie zostałeś wciągnięty w kolejny miesiąc tylko miałeś po prostu miesięczny okres wypowiedzenia. Podpisując umowę u poprzedniego operatora na to się zgodziłeś. Więc jesteś mało inteligentny, jeżeli myślisz, że przeniesienie numeru zwalnia cię ze zobowiązań podpisanych wobec poprzedniego operatora.

as
Gość
as

Moja sytuacja odrobinę inna, ale oczekiwanie i bezsilność jak w poniższych opiniach. Jestem w Virgin prawie rok i zmieniałam prepaid na abonament. Przyjechał kurier z dokumentami, wszystko super. Podpisałam papiery. W tym samym dniu przestał działać SIM z usługą na kartę. A dostałam drugiego SIMa do abomanentu. Wkładam SIM do telefonu. Nie działa, nie mogę aktywować. Piszę do Biura Obsługi. Dostaje info, że po 24h SIM sam się aktywuje. Dziś jest 7 (siódmy) jak SIM nie działa. Codziennie dzwonię do Biura Obsługi. Złożyłam reklamację. Za każdym razem słyszę, żeby uzbroić się w cierpliwośc, bo dział techniczny weryfikuje!! problem. Wszystko ma… Czytaj więcej »

Natali Wojtkiewicz
Gość
Natali Wojtkiewicz

Przenioslam do was nr moje pytanie co ze środkami z tamtej sieci tracą się czy przechodzą do waszej sieci