Sieć T-Mobile podsumowała wydarzenia minionego roku. Według przedstawicieli operatora, 365 ostatnich dni było najlepszym okresem w historii całego polskiego rynku GSM. Głównym wyzwaniem stało się poprawienie komunikacji z klientem oraz wprowadzenie całej gamy nowych produktów i usług. To był rok zmian – powiedział agencji Newseria Adam Sawicki, prezes zarządu polskiego oddziału koncernu.
Najkorzystniejsza oferta T-Mobile z telefonem:
Miniony rok był bardzo intensywny. Otrzymaliśmy licencję na nowe częstotliwości, dokonaliśmy dużych inwestycji w sieć, dzięki czemu zdobyliśmy „Best in test”, czyli tytuł najlepszej sieci w teście P3 w 2016 roku. Ponieśliśmy również olbrzymie nakłady na pracę z klientem, nowe produkty i nowe taryfy oraz odświeżenie komunikacji.
– powiedział agencji Newseria Adam Sawicki, prezes zarządu T-Mobile Polska.
Sieć udostępniła statystyki, z których wynika, że największą inwestycją 2016 roku było zwiększenie zasięgu LTE – aktualnie obejmuje on 99,1% całkowitej populacji Polski, co stanowi ponad 16-procentowy wzrost. Trzeci kwartał zakończył się wynikiem 10,3 tys. stacji bazowych, a liczba przesyłanych danych wzrosła o 275 procent w stosunku do analogicznego okresu 2015 roku.
Sieć – ja pierwsza na rynku – wdrożyła technologie transmisji głosowej VoLTE i VoWiFi, dzięki którym można prowadzić rozmowy w miejscach z ograniczonym zasięgiem macierzystym.
Rozgrzewamy się, to dopiero początek. Tak jak zapowiadaliśmy, inwestycje w sieć nie zostaną zatrzymane, liczymy wręcz na przyspieszenie. Należy się spodziewać kolejnych taryf, kolejnych zaskoczeń, kolejnych odsłon naszej komunikacji, tym razem już z Bogusławem Lindą
– dodaje prezes Adam Sawicki.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!