
Maxcom chwali się rosnącą sprzedażą telefonów za granicą. Marka umocniła swoją pozycję na rynku europejskim – sprzedaż jej produktów wzrosła w I półroczu 2018 we Włoszech, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Czechach, Wielkiej Brytanii oraz na Ukrainie. Maxcom planuje ponadto ekspansję na rynki Ameryki Północnej i Południowej, a już teraz obecny jest w Afryce.
Zagraniczny wzrost Maxcom
Telefony Maxcom sprzedawane są już w Maroku i Nigerii. Firma odnosi również sukces na poszczególnych rynkach europejskich. Firma jest nie tylko producentem, ale i uznanym dystrybutorem telefonów.
Przykładowa oferta z Maxcom Smart MS457 Strong:
Jak wyjaśnia Andrzej Wilusz, wiceprezes Maxcom:
Wolumeny eksportowe stale rosną, ale z uwagi na rozszerzenie działań Maxcom o dystrybucję smartfonów Meizu w Polsce, wartościowo, nie przekroczą w tym roku 50 proc. sprzedaży.
Na zagraniczne sukcesy Maxcom składa się kilka czynników. Są to dobra jakość produktów Maxcom, odpowiednia cena – dopasowana do lokalnego rynku oraz sprzedaż prowadzona za pomocą lokalnego wsparcia marketingowego.
Telefony Maxcoma można podzielić na kilka segmentów:
- COMFORT – z dużymi klawiszami dla seniorów
- CLASSIC – klasyczne telefony komórkowe z fizyczną klawiaturą
- STRONG – telefony wzmocnione, odporne na upadki, kurz, wodę
- SMART – smartfony z dotykowym wyświetlaczem
Produkty firmy Maxcom dostępne są już 23 krajach, a to nie koniec. Firma ma 17-letnie doświadczenie w produkcji i dystrybucji swoich sprzętów, a od połowy 2018 roku jest oficjalnym i wyłącznym dystrybutorem marki Meizu w naszym kraju.
Źródło: Maxcom.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!