
Deutsche Telekom najcenniejszą marką w Europie wśród operatorów telekomunikacyjnych. Tak wynika z raportu przygotowanego przez Brand Finance Global 500. Operator rośnie z roku na rok i ma naprawdę wielkie powody do zadowolenia.
- Grupa Deutsche Telekom jednym z największych operatorów
- zajmuje pierwsze miejsce w Europie i drugie na świecie
- Grupa DT notuje wielkie wzrost wartości marki
Deutsche Telekom najcenniejszą marką w Europie
Grupa Deutsche Telekom – którego częścią jest T-Mobile Polska – zajmuje wśród operatorów telekomunikacyjnych pierwsze miejsce w Europie i drugie na całym świecie. W ujęciu globalnym ustępuje pola jedynie Verizonowi, ale znacząco wyprzedza kolejne AT&T oraz Orange. Co więcej, w rankingu ogólnym – gdzie według raportu BFG 500 najbardziej wartościową marką na świecie są odpowiednio Amazon, Apple, Google i Microsoft – Deutsche Telekom zajmuje bardzo wysokie jedenaste miejsce, notując awans aż o 6 miejsc.
Grupa Deutsche Telekom poprawiła też wartość własnej marki, która obecnie wynosi 62,9 mld dolarów USD. Jest tym samym wyższa o 5% w porównaniu z ubiegłym rokiem, a od 2020 roku wzrosła aż o 58%!
Mówi Ulrich Klenke, Chief Brand Officer w Deutsche Telekom:
Fakt, że udało nam się zostać najsilniejszą marką w Europie, jest ogromnym sukcesem Grupy i sprawia mi szczególną radość. Silna marka oznacza silną firmę. Zwiększa ona atrakcyjność dla partnerów biznesowych i inwestorów. Pozytywny wzrost marki jest również wyrazem zaufania, jakim klienci i społeczeństwo darzą Deutsche Telekom.
Zobacz również: T-Mobile wprowadza Internet Biznes PRO. Czym się charakteryzuje?
Źródło: firma.t-mobile.pl.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!