Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone

Przeniesienie numeru do T-Mobile

6
logo T-Mobile

T-Mobile, obok Plusa, Orange i Play to przedstawiciel tzw. Wielkiej Czwórki. Należy do największych operatorów w naszym kraju. Sieć pozwala bezproblemowo przenieść numer do swoich struktur. Możemy tego dokonać na trzy różne sposoby – poprzez specjalny formularz internetowy, udając się do licznych salonów sieci, bądź dzwoniąc pod specjalny numer telefonu. Procedurę przeniesienia numeru najlepiej dokonać drogą elektroniczną. Jeśli preferujecie fizyczny kontakt z urządzeniem, spacer do salonu okaże się koniecznością. Najmniej efektywną drogą jest kontakt telefoniczny.

Przeniesienie numeru drogą elektroniczną

Obecnie najpopularniejszym rozwiązaniem, pozwalającym przenieść nasz numer telefonu do sieci T-Mobile, jest droga elektroniczna. W tym celu udajemy się pod poniżej podany adres: http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/przenies-numer.

Do wyboru będziemy mieli trzy drogi – teraz skupimy się na pierwszej z nich, czyli wniosku internetowym.

Przeniesienie numeru T-Mobile

1. Pierwszy ekran wyboru abonamentu pozwala zdecydować, czy chcemy otrzymać nowy telefon („Z telefonem”), samą kartę SIM („Bez telefonu”) lub skorzystać ze specjalnej oferty, przeznaczonej dla wielbicieli flagowych urządzeń najpopularniejszych producentów („Smartfonowa okazja”):

Wybor abonamentu T-Mobile

2. W zależności od dokonanego wyboru, na dole każdej oferty znajduje się przycisk „Dobierz telefon” lub „Do koszyka”. Jego kliknięcie spowoduje wygenerowanie strony zależnej: koszyka bądź modułu wyboru telefonu, zaprezentowanego poniżej:

Podsumowanie T-Mobile

3. Nas interesuje zakładka „Przenoszę numer z innej sieci”. Przewinięcie strony w dół pozwoli nam dokonać wyboru dodatkowych opcji, które będą wchodzić w skład abonamentu m.in. pakiety zabezpieczające typu Dzieci w Sieci czy darmowe LTE.

4. Następnie wypełniamy obowiązkowy kwestionariusz osobowy i otrzymujemy potwierdzenie drogą mailową.

W ciągu paru dni roboczych pod wskazany adres przybędzie kurier z kompletem dokumentów, aktywną kartą SIM (z tymczasowym numerem telefonu), oraz telefonem komórkowym, który wybraliśmy w procesie zamówienia. Aby uniknąć przykrych niespodzianek, urządzenie należy uruchomić w obecności kuriera, co uchroni nas od czasochłonnego procesu reklamacji. W zależności od dokonanego przez nas wyboru, sieć przeniesie obecnie posiadany numer z dniem końca obecnego zobowiązania, bądź wcześniej zadeklarowaną datą.

Przeniesienie numeru w salonie

Każdy przedstawiciel Wielkiej Czwórki operatorów posiada swój własny salon sprzedażowy, dostępny w praktycznie każdym polskim mieście. Odpowiednio przeszkolony pracownik pomoże w doborze odpowiedniego smartfona i wypełni za nas najpotrzebniejsze dokumenty (wystarczy okazać dowód osobisty). Dużym plusem takiego rozwiązania jest możliwość fizycznego zaznajomienia się z urządzeniem, które będzie nam towarzyszyć przez następne miesiące. W przypadku przeniesienia w salonie, polskie prawo nakłada na operatora obowiązek podjęcia decyzji w ciągu 6 godzin.

Telefoniczna zmiana operator

Trzecią możliwością przeniesienia numeru do T-Mobile jest kontakt telefoniczny z infolinią sprzedażową, dostępną pod numerem:

608 900 110 (opata według aktualnie posiadanego cennika)

Konsultant pomoże w doborze smartfona, przygotuje obowiązkowe dokumenty, oraz umówi kuriera na dowolnie przez nas wybraną porę dnia. Późniejsza procedura przeniesienia numeru przypomina drogę elektroniczną – po przybyciu kuriera należy podpisać wszelkie dokumenty, które dostarczy, oraz odebrać paczkę z aktywną kartą sim i wybranym wcześniej telefonem komórkowym. Przypominamy o konieczności przetestowania aparatu przed dokonaniem jakiegokolwiek podpisu protokołu odbioru.

Szczegółowy opis usługi przeniesienia numeru znajdziecie w naszym poradniku.

Przeniesienie numeru do T-Mobile
3.5 (69.63%) 27 głosów

{{selectedInfo}}
+48
  • {{ error }}
Proszę zaznaczyć powyższe zgody
Już {{count}} {{count_form}} dzisiaj rozmowę
Wszystko gotowe!
Nasz doradca skontaktuje się z Tobą wkrótce.

6
Dodaj komentarz

avatar
6 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
6 Comment authors
JACQUterGrzesiekSebastianZAŁAMANA Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
fiolka
Gość
fiolka

fajny, przejrzysty poradnik, dzięki, stary! właśnie kończy mi się umowa i planuję przenieść numer do ich abonamentu, w którym obiecują nie naliczać dodatkowych kosztów, obu dotrzymali słowa! ;P

ZAŁAMANA
Gość
ZAŁAMANA

UWAGA !! przejśćie do T mobile na kartę to totalna porażka !!!!! mija tydzień a ja mam dwa numery nie powiązane ze sobą Przenoszony numer dalej działa w nju gdzie nie chce doładowywać bo boję się że z dnia na dzień mi wyłącza i przepadnie mi kasa , a karta w T mobile jak najbardziej tez działa , ale z innym numerem , a tam doładowałam bo liczyłam że na dniach mnie przeniosą a chciałam korzystać z telefonu . Nie wiem jak wybrnąć z tej sytuacji , dzwoniłam do BOK kazali e-maila napisać , wtedy mają 30 dni na rozpatrzenie… Czytaj więcej »

JACQU
Gość
JACQU

w lipcu przeniosłem mój nr z Play do T-mobile po zachowaniu okresu wypowiedzenia 9.09.2017, ale w umowie pisze że usługe uruchomią do 10 dni???, po tygodniu dostałem sms-a że nr może być przeniesiony, jest Ok. koniec sierpnia dostaję wezwanie do zapłaty faktury (88zł)? nie dostałem żadnej faktury. Po tygodniu przychodzi na maila f-ra na 30zł sprawdzam mój nr w sieci T-Mobile nie istnieje. Czytam umowę no i wychodzi na to że nawet jakby nie szło przenieść nr tel. z Play to i tak mi zakładają nowy nr i masz dwa numery + trzeci służbowy!!! Jak chcesz mieć kłopoty to przenieś… Czytaj więcej »

Sebastian
Gość
Sebastian

Poprosiłem o przeniesienie numeru do T-Mobile. Źle wpisali adres w umowie więc przeniesienie nie doszło do skutku natomiast został mi przydzielony numer tymczasowy, na który obowiązuje abonament na 2 lata. Tak więc stary numer mam u poprzedniego operatora, a do T-Mobile płacę haracz za ich błędy i numer, z którego nie korzystam. Chciałem zerwać umowę niezależnie od konsekwencji. Złożyłem pismo w punkcie. Zerwanie umowy nie doszło do skutku więc zadzwoniłem na infolinię. Tam mnie poinformowano, że żadnego pisma nie złożyłem. Tak więc albo ja mam schizofrenię albo oni są złodziejami.

Grzesiek
Gość
Grzesiek

W sobotę przenosiłem numer z Play do T-Mobile i dopiero dzis został oktywowany,wcześniej dostałem numer zastepczy ,stwierdzili że maja problemy techniczne,po oktywacji numeru pojawił się kolejny, ponieważ nie mogę doladowac konta,zgłosili do działu technicznego,jutro się okaze czy zostanie rozwiązany

ter
Gość
ter

t-mobile tak mi przeniósł dwa numery z play że teraz płacę dwa rachunki iw t-mobile i w play ,ponieważ jest jakaś karta główna w play o której nikt nie wiedział aż dostałem rachunek z play i z t-mobile jednocześnie ,kto powinien tego dopilnować?