
A2mobile jest jednym z ciekawszych operatorów komórkowych na naszym rynku. Oferuje bogate, nielimitowane pakiety na kartę w przystępnej cenie. Z tego względu spora część osób decyduje się na przeniesienie numeru telefonu i skorzystanie z tej oferty. Dziś pokażemy jak to zrobić.
Przeniesienie numeru przez Internet
W przypadku a2mobile możemy skorzystać z dwóch sposobów przeniesienia numeru telefonu. Możemy np. posłużyć się formularzem dostępnym na stronie internetowej. W takim wypadku należy wejść na stronę https://a2mobile.pl/przenies-numer i wypełnić znajdujący się tam formularz.
Dane – na co zwracamy szczególną uwagę – muszą być aktualne i zgodne z danymi u dotychczasowego operatora. Po wypełnieniu formularza, a2mobile w ciągu trzech dni roboczych wyśle kuriera z kompletem dokumentów oraz kartą SIM na podany adres doręczenia przesyłki. Wśród dokumentów, które będziemy musieli podpisać, znajduje się wniosek o przeniesienie numeru, oświadczenie o poprawności danych i byciu uprawnionym do przeniesienia oraz pełnomocnictwo udzielone a2mobile do przeprowadzenia formalności dotyczących przeniesienia numeru.
Przykładowe pakiety na kartę a2mobile:
Ważne, aby być osobiście w momencie przybycia kuriera. Gdy do nas dotrze, musimy przedstawić dokument tożsamości w celu weryfikacji danych osobowych. Podpisane dokumenty trafią do a2mobile w ciągu 7 dni i wtedy rozpocznie się proces przeniesienia numeru. Firma od tego momentu ma 24 godziny na rozpoczęcie procedury przeniesienia numeru (dotyczy dni roboczych). Przeniesienie numeru nastąpi we wskazanym terminie – w zależności od tego czy dotychczasowo mieliśmy numer prepaid czy na abonament. Przenosząc numer telefonu poprzez stronę internetową, na początku jesteśmy proszeni o podanie numeru telefonu. Na ten numer zostaje wysłana wiadomość z kodem weryfikacyjnym.
Następnie należy uzupełnić kolejne punkty formularza zgodnie z czytelną instrukcją, która pojawia się w kolejnych krokach. Za przeniesienie numeru operator daje dodatkowo 10 zł do wykorzystania na start.
Przeniesienie numeru drogą telefoniczną
Jeżeli z jakiś powodów nie chcemy samodzielnie wypełniać wniosku o na stronie internetowej, zawsze możemy skontaktować się bezpośrednio z biurem obsługi klienta. W takim wypadku dzwonimy pod numer 720 20 30 40. Wypełnieniem wniosku zajmuje się wtedy konsultant. Pozostała procedura odbywa się na tej samej zasadzie, co w przypadku formularza na stronie internetowej. Pamiętajmy, że infolinia a2mobile jest czynna w dni robocze w godzinach od 8:00 do 22:00.
Informację dotyczącą terminu przeniesienia i rozpoczęciu świadczenia usług telekomunikacyjnych, otrzymamy za pomocą SMS-a, wiadomości e-mailowej lub telefonicznie, w zależności od wybranej formy kontaktu. Przeniesienie numeru jest darmowe i następuje pomiędzy godziną 0:00 a 3:00 w dniu udostępnienia numeru przez dotychczasowego operatora.
Przeniesienie numeru telefonu do a2mobile nie powinno nastręczyć większych problemów. Szczególnie, iż instrukcja dostępna na stronie jest prosta i przejrzysta. Zawsze mamy także możliwość kontaktu bezpośrednio z biurem obsługi klienta, które odpowie na nasze wątpliwości lub z pomocą konsultanta wypełnimy formularz.