Play obsługuje 15 milionów klientów. Takimi danymi może pochwalić się operator za I półrocze 2018. W tym czasie fioletowa sieć umocniła się na pierwszym miejscu wśród operatorów mobilnych w Polsce. Zwiększenie swojej bazy klientów, zysków i przychodów to nie wszystko – Play podjął decyzję o przyspieszeniu rozbudowy swojej sieci.
Play ciągle rośnie
Na 15 milionów użytkowników aż ponad 9,7 mln (64,6% ogółu) stanowili klienci kontraktowi. Na pozytywny bilans w przenoszeniu numerów w segmencie postpaid (abonament) wpływ wpływ miały atrakcyjne oferty duet i rodzinne (3 i więcej kart SIM w ramach pojedynczej umowy ze sporymi zniżkami), dzięki czemu przychody zwiększyły się o 4,2%.
Przykładowa oferta postpaid:
Play jest również liderem w zakresie sprzedaży telefonów komórkowych w kraju. Oto najważniejsze dane sieci za I półrocze i II kwartał 2018:
- 15 mln klientów (9,7 mln kontraktowych) – największa baza klientów w Polsce, wzrost liczby klientów kontraktowych o 121 tys. w II kwartale 2018
- wzrost przychodów o 4,2% (rok do roku), całkowite przychody na poziomie 1,688 mld zł w II kwartale 2018
- wzrost wyniku EBITDA o 27,1% (rok do roku) do poziomu 1,074 mld zł w I półroczu 2018
- wzrost zysku netto o 513% (rok do roku) do poziomu 353 mln w I półroczu 2018
- ponad 6000 stacji bazowych na koniec II kwartału 2018
Przykładowa oferta mix:
Jean Marc Harion, nowy prezes Play:
Z wielką przyjemnością informuję, że podnosimy poprzeczkę w zakresie rozwoju sieci. Budujemy sieć w szybkim tempie, nasze wolne przepływy gotówkowe w dalszym ciągu idą w górę oraz chcemy inwestować w naszą sieć w celu obsłużenia rosnącego zużycia danych przez naszych klientów. Nasz wstępny plan na ten rok zakładał 6 750 stacji bazowych na koniec roku. Naszą nową ambicją jest osiągnięcie pułapu blisko 7 000 stacji. My w PLAY realizujemy nawet najbardziej ambitne plany.
Źródło: Play.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!