T-Mobile ma Bogusława Lindę, Play całą armię celebrytów, z kolei Plusa ostatnimi czasy reklamowali Szymon Majewski oraz Radosław Majdan z Małgorzatą Rozenek. Niedawno dołączyła do nich diwa polskiej piosenki – Beata Kozidrak, czego owocem jest nowy spot reklamowy, którego możemy oglądać od kilku dni w telewizji. Czy taki zabieg ma sens?
Nowa reklama Plusa
Beata Kozidrak jest obok Urszuli, Maryli Rodowicz czy nieodżałowanej Elżbiety Dmoch kwiatem polskiej muzyki rozrywkowej. Chyba każdy zna takie hity zespołu BAJM, jak „Biała armia”, „Dwa serca, dwa smutki” czy „Ta sama chwila”. Niesłabnąca od początku lat 80. popularność Beaty skłoniła Polkomtela do nawiązania z nią współpracy.
Przykładowe oferty Plusa z telefonem:
Wielcy operatorzy mogą sobie pozwolić na zakontraktowanie rodzimych gwiazd. Reklamy puszczane w telewizji mogą wyglądać ładnie i efektownie, ale jak wiemy z naszych rankingów ofert komórkowych nie zawsze przekładają się one na jakość oferty. Jednak Polacy z różnych względów często ulegają reklamom, czego świetnym przykładem jest odważnie i bardzo często reklamujący się Play. Rezultaty migracji za 2016 rok mówią same za siebie. Widać, że Plus chce iść tym tropem i wierzy, że podobna strategia polepszy również jego wyniki.
Spot reklamowy Plus GSM z Beatą:
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!