
22 maja Play wprowadza nowy, kompleksowy pakiet usług – Play360. Składa się on z 3 obszarów: Ochrony, Aplikacji oraz Wyjątkowej Obsługi. Dzięki Play360 dostęp do dodatkowych usług fioletowego operatora ma być jeszcze prostszy i – co najważniejsze – tańszy.
Pakiet 3w1 – Play360
Pierwszy filar Play360 stanowi Ochrona, w ramach które zawarty jest pakiet Naprawa Wyświetlacza/Telefonu. W razie uszkodzenia swojego smartfona operator pokryje koszt naprawy nie tylko zbitego ekranu, ale i innych uszkodzeń czy zalania. Kiedy i w jakim stopniu Play będzie odpowiadał za wyrządzone szkody, znajdziecie w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.
Przykładowa oferta z telefonem:
Uzupełnieniem pierwszego obszaru jest usługa Ochrona Internetu w Telefonie By F-Secure, która chroni nasze urządzenie przed wirusami i umożliwia bezpieczne zakupy online.
Drugim filarem są Aplikacje. Dla swoich klientów operator oferuje nawigację Play By NaviExpert, Nielimitowane Audiobooki w Play czy Czytelnię w Play By Legemi. Co ważne, z audio i e-książek można korzystać bez dostępu do Internetu w trybie offline.
Ostatnim obszarem usługi Play360 jest Wyjątkowa Obsługa. Klienci z aktywnym Play360 otrzymają priorytetowe połączenie z konsultantem, a zarządzanie dostępnymi usługami jest możliwe dzięki darmowej aplikacji Play24.
Łączny koszt powyższych usług wynosi 77 zł miesięcznie. Dzięki połączeniu ich w ramach pakietu Play360 ich cena rażąco spada. Oto opłaty miesięczne Play360:
- 20 zł – dla osób zdecydowanych na usługę podczas podpisywania lub przedłużania umowy
- 25 zł – dla osób uruchamiających pakiet w aplikacji Play24
- 30 zł – dla osób aktywujących usługę łączoną w pozostałych momentach trwania umowy
Fioletowy operator podkreśla, że obecnie odsłona Play360 to dopiero początek i planuje wdrażanie kolejnych elementów do swojej nowej formuły usług dodatkowych.
Źródło: Play.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!