Play ulepszył swoją usługę Ochrona Wyświetlacza. Fioletowy operator wziął pod uwagę opinie oraz konstruktywną krytykę swoich klientów i postanowił wprowadzić znaczące zmiany zapowiedziane na oficjalnym blogu Play przez Marcina Gruszkę, rzecznik operatora.
Ochrona Wyświetlacza Premium
Omawiana usługa Play zadebiutowała w kwietniu 2016 roku. Za 5 zł miesięcznie można było ubezpieczyć ekran swojego telefonu komórkowego z limitem 1 szkody w ciągu pojedynczego roku.
Od teraz do modeli flagowych, jak np. iPhone 8 czy iPhone X można wykupić Ochronę Wyświetlacza Premium za 14 zł miesięcznie, z czego pierwszy miesiąc jest darmowy.
Przykładowa oferta Play z telefonem:
Za 14 zł otrzymamy o wiele bardziej kompleksową ochronę, która obejmuje:
- wyświetlacz
- obudowę
- przyciski
- aparat
- zalanie wodą
Dostępna jest również – dla tańszych smartfonów – wersja Standard, której koszt wynosi 8 zł na miesiąc. Obejmuje wszystko to, co wersja Premium, lecz bez opcji zalania.
W razie ewentualnej szkody klient zgłasza ją telefonicznie lub online. Zostanie do niego wysłany kurier, który ma obowiązek odebrać uszkodzonego smartfona w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Następnie operator zobowiązuje się do naprawienia urządzenia w ciągu 7 dni.
Jak to z każdym ubezpieczeniem czy polisą bywa, również i tym razem występują wyłączenia. Należą do nich m.in.:
- uszkodzenie telefonu przez osoby trzecie
- uszkodzenie telefonu na imprezie masowej (np. na koncercie)
- zalanie colą i innymi napojami
Warto zaznaczyć kwotowy limit naprawy w ulepszonej usłudze Play:
- wersja Standard – 800 zł
- wersja Premium – wartość urządzenia
Zaktualizowane Regulaminy usługi Ochrona Wyświetlacza znajdziecie na stronie Play.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!