
Play to kolejna sieć w Polsce, która wprowadziła usługę odbioru zamówień ze sklepu internetowego w swoim stacjonarnym salonie. Na razie jest to możliwe w 250 wybranych punktach sprzedaży, jednak fioletowy operator planuje włączyć do akcji wszystkie swoje placówki. Sprawdzamy czy tak zawarta umowa podlega prawu dotyczącemu podpisywania zobowiązania na odległość, pozwalającemu na odstąpienie w ciągu 14 dni.
Odbiór zamówionej przesyłki w salonie? Czemu nie. Sieć Play dołącza do grona operatorów, którzy postanowili wyjść na przeciw oczekiwaniom swoich klientów i umożliwić osobiste odebranie umowy (a co za tym idzie – smartfona), zawartej za pośrednictwem strony www. Warto dodać, że ceny internetowe często są o wiele bardziej atrakcyjne od tych, jakie znajdziemy w salonach firmowych. Na razie usługa będzie dostępna jedynie w 250 wybranych salonach Play. W przyszłości każdy punkt ma zostać włączony do akcji.
Największe wątpliwości budzi status prawny podpisywanej umowy. Prawo w naszym kraju rozróżnia dwie oddzielne formy zawierania zobowiązania: osobistą oraz listowną. Pierwszą z nich dokonujemy w lokalu operatora, natomiast drugą za pośrednictwem kuriera (lub odsyłając podpisane papiery na adres telekomu). Odstąpienie od umowy możliwe jest jedynie, jeśli zdecydujemy się dokonać podpisu na odległość. Mamy na to 14 dni. Jak twierdzi Play, umowa, która zostanie wysłana do salonu operatora, traktowana będzie jako zobowiązanie listowne, co oznacza, że w dalszym ciągu będziemy mogli zrezygnować z usług nowej sieci przed upływem dwóch tygodni.
Jeśli chcesz ocenić sieć Play to odwiedź naszą zakładkę Opinie o Play.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!