
Sieć nju mobile została wyróżniona za prowadzoną kampanię na platformach Facebooka. Plasując się w pierwszej trójce nju zdobył brązową statuetkę The Best of Facebook oraz kilka innych wyróżnień w Konkursie Twórców Reklamy.
Brąz dla nju mobile
Submarka Orange swoją kampanią udowodniła, że nawet regulamin usług nie musi być nudny, wychodząc poza obowiązujące schematy – wystarczy tylko nieco kreatywności. Bezpośredni sposób komunikacji „na luzie” z klientem jest od lat znakiem rozpoznawczym nju mobile.
Przykładowy pakiet operatora:
Oferta nju jest bardzo atrakcyjna i należy do czołówki najlepszych ofert komórkowych.
Operator działał również mocno przez ostatnich kilka miesięcy na Instagramie, gdzie publikował posty w formie obrazków. Tłumaczyły one w sposób graficzny zasady działania ofert nju – w ten sposób poszczególne fragmenty regulaminu zostały przetłumaczone z języka prawniczego na obrazkowy.
Oprócz zajęcia trzeciego miejsca w kategorii The Best of Facebook nju zdobył wyróżnienia za branded entertainment, use of social platforms, social activations i design. Z kolei niemal rok temu nju mobile otrzymał prestiżową nagrodę Superbrands Polska Marka 2018. Sieć jest więc nie tylko rozpoznawalna – potrafi przekuć swoją oryginalność i kreatywność na sukces komunikacyjny i branżowy.
Źródło: Orange.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!