W III kwartale 2016 roku największą ilość nowych klientów, którzy przenosili numer, zanotowała sieć Play – czytamy w najnowszym raporcie Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Fioletowy operator po raz kolejny zdystansował konkurencję. Która sieć potrafiła zbilansować ilość odchodzących i przychodzących?
Przepływ klientów pomiędzy sieciami pozwala oszacować bieżącą atrakcyjność oferty danego operatora. Najwięcej zmian zachodzi pod koniec obowiązywania umowy abonamentowej, ponieważ klienci nie ponoszą wtedy kosztów zerwania zobowiązania. Najnowszy raport Urzędu Komunikacji Elektronicznej potwierdza, że sieć Play po raz kolejny znalazła się na czele rankingu wybieranych destynacji w Polsce. W czym tkwi sukces? Przede wszystkim w dobrze zaprojektowanej kampanii reklamowej. Firma P4, właściciel Play, przeznacza ogromne pieniądze na właściwe informowanie klientów o aktualnej ofercie abonamentowej oraz post-paid. Poniżej prezentujemy obecną sytuację na rynku przenoszących numer:
Przeniesienia numerów
Operator | Odchodzący | Przychodzący | Bilans |
---|---|---|---|
Play | 100.044 | 192.142 | 92.098 |
Orange | 111.612 | 110.701 | -911 |
Plus | 103.088 | 68.476 | -33.612 |
T-Mobile | 134.851 | 60.645 | -74.206 |
Jak widać sieć Play pozyskała prawie 200 tysięcy abonentów. Biorąc pod uwagę ilość odchodzących z sieci, fioletowy gracz może pochwalić się 100 tysiącami nowych klientów. Jest to jedyny dodatni bilans na naszym rynku – wszyscy pozostali operatorzy zanotowali ubytek użytkowników. Tylko sieć Orange potrafiła zbliżyć się do zera, uzyskując bilans na poziomie -911 klientów. Największym przegranym jest T-Mobile. Niemiecka sieć musi pogodzić się z utratą prawie 75 tysięcy klientów.
Pełną ofertę Play możecie znaleźć w naszym serwisie.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!
Posiadam telefon w mix na kartę i nie mogę się zalogować na stronę celem sprawdzenia stanu konta, sms-kody i sms loginy docierają dopiero ekspresowo po najmniej 30-45 minutach lub też wcale. Operator twierdzi że to problem z moim aparatem – mają doprawdy dobre samouwielbienie , to nie ich wina lecz abonenta !!!!!!! Również myślę o porzuceniu po wielu latach tej sieci.
W T-mobile tylko „niepoważni” zostają. To cecha, która od dłuższego czasu jest zauważalna na rynku telefonii komórkowej. Oferty T-mobile nie są konkurencyjne w stosunku do innych operatorów więc nie trudno powiedzieć dlaczego tak się dzieje iż klient ucieka do nowego operatora.
Także rozważam odejście z T-Mobile. Po 14-tu latach nie mam wyjścia – konsultant zaproponował mi przedłużenie umowy z 29,90 PLN a w pakiecie no limit komórki i stacjonarne, za SMS i MMS dodatkowo 10 PLN, w pakiecie Internet „aż” 2 GB. Standardowa oferta operatora to 29,90 PLN za kom, stac, net + SMS/MMS w tej cenie. O co chodzi?
W cenie do 30 zł masz znacznie lepsze oferty na kartę, a więc bez długoterminowej umowy:
https://komorkomat.pl/najlepsze-oferty-na-karte/
Falisty, o to chodzi, że T-mobile mają swoich klientów za idiotów (oczywiście nie obrażając nikogo). Niestety, prawda jest taka, że nie szanują dotychczasowych klientów i traktują ich, jak „dojne krowy”. Zabrać jak najwięcej, najniższym kosztem. Dlatego osobiście uważam, że ta sieć nie ma przyszłości w Naszym kraju i jeszcze kilka miesięcy, a może być w poważnych tarapatach. Nie oszukujmy się. To obecnie najgorsza sieć z najgorszą ofertą na Naszym rynku. Do tego o kapitale niemieckim. Warto by wziąć to pod uwagę, wybierając tego operatora. Ogromna redukcja etatów przez tego operatora, też o czymś świadczy…