
W III kwartale 2016 roku największą ilość nowych klientów, którzy przenosili numer, zanotowała sieć Play – czytamy w najnowszym raporcie Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Fioletowy operator po raz kolejny zdystansował konkurencję. Która sieć potrafiła zbilansować ilość odchodzących i przychodzących?
Przepływ klientów pomiędzy sieciami pozwala oszacować bieżącą atrakcyjność oferty danego operatora. Najwięcej zmian zachodzi pod koniec obowiązywania umowy abonamentowej, ponieważ klienci nie ponoszą wtedy kosztów zerwania zobowiązania. Najnowszy raport Urzędu Komunikacji Elektronicznej potwierdza, że sieć Play po raz kolejny znalazła się na czele rankingu wybieranych destynacji w Polsce. W czym tkwi sukces? Przede wszystkim w dobrze zaprojektowanej kampanii reklamowej. Firma P4, właściciel Play, przeznacza ogromne pieniądze na właściwe informowanie klientów o aktualnej ofercie abonamentowej oraz post-paid. Poniżej prezentujemy obecną sytuację na rynku przenoszących numer:
Przeniesienia numerów
Operator | Odchodzący | Przychodzący | Bilans |
---|---|---|---|
Play | 100.044 | 192.142 | 92.098 |
Orange | 111.612 | 110.701 | -911 |
Plus | 103.088 | 68.476 | -33.612 |
T-Mobile | 134.851 | 60.645 | -74.206 |
Jak widać sieć Play pozyskała prawie 200 tysięcy abonentów. Biorąc pod uwagę ilość odchodzących z sieci, fioletowy gracz może pochwalić się 100 tysiącami nowych klientów. Jest to jedyny dodatni bilans na naszym rynku – wszyscy pozostali operatorzy zanotowali ubytek użytkowników. Tylko sieć Orange potrafiła zbliżyć się do zera, uzyskując bilans na poziomie -911 klientów. Największym przegranym jest T-Mobile. Niemiecka sieć musi pogodzić się z utratą prawie 75 tysięcy klientów.
Pełną ofertę Play możecie znaleźć w naszym serwisie.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!