Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Coraz więcej klientów w T-Mobile

avatar
Supernet T-Mobile

T-Mobile chwali się wzrostem liczby klientów i stabilnymi dochodami. To już siódmy kwartał z rzędu, w którym rośnie liczba klientów kontraktowych różowego operatora. Pod koniec I kwartału bieżącego roku było ich 6,99 mln, co oznacza wzrost o 69 tysięcy w porównaniu do IV kwartału 2017 roku.

Porównaj oferty GSM
PORÓWNAJ OFERTY

T-Mobile Polska rośnie

T-Mobile obsługiwał pod koniec I kwartału 2018 łącznie 10,509 mln klientów. Operator od pewnego czasu stawia na jakość i zwiększenie poziomu usług (np. skrócenie średniego czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem o ponad 60%), przez co zanotował najniższy od 2 lat wskaźnik odejść. Z ponad 10,5 mln klientów niemal 7 mln (około 66,5%) łączyła długoterminowa umowa. I właśnie w sektorze postpaid T-Mobile może pochwalić się wzrostem 69 tysięcy abonentów w ciągu ostatniego kwartału (IV 2017 – I 2018), a w skali całego roku aż 294 tysiące (w porównaniu do I kwartału 2017).

Przykładowa oferta na abonament z telefonem:

Począwszy od IV kwartału ubiegłego roku T-Mobile obserwuje ciekawy trend. Dawni klienci operatora, którzy zmienili sieć na inną, obecnie coraz częściej powracają do T-Mobile. Jak podaje w oficjalnym komunikacie prasowym Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T‑Mobile Polska:

Od samego początku moim celem jest zbudowanie pozycji T‑Mobile jako najlepszego dostawcy usług na rynku. Z satysfakcją obserwuję, jak szybko ta strategia, którą skoncentrowaliśmy na polepszeniu istniejących i stworzeniu nowych punktów styku klientów z firmą, przynosi efekty. Rozbudowując sieć sprzedaży, wprowadzając zmiany w obsłudze klienta i rozszerzając funkcjonalności kanału on-line, postawiliśmy na jakość i dostępność wszystkich punktów kontaktu z klientem. Badania satysfakcji klientów pokazują, że te starania przynoszą widoczne rezultaty. Wzrost satysfakcji klientów, widoczny już w 2017 stał się jeszcze bardziej wyraźny na początku tego roku.

T-Mobile w skali roku zaliczył nieznaczną stratę klientów ofert na kartę, ale łącznie notuje wzrost liczby klientów o około 280 tysięcy. Telekom uzyskał o 28 tysięcy lepszy bilans przenoszalności numerów w porównaniu do I kwartału ubiegłego roku (zobacz również: ostatni raport UKE o migracji numerów w I kwartale 2018).

T-Mobile notuje również stabilne przychody i EBITDA z wyłączeniem efektu RLAH (Roaming Like At Home). Przychody wyniosły 1,569 mld zł, a więc pozostały na podobnym poziomie, jak w I kwartale 2017 roku. Skorygowana EBITDA za I kwartał br. wyniosła 401 mln zł (spadek o 7,0%), na co wpływ miał wzrost kosztów obsługi usług roamingowych UE klientów T-Mobile Polska. W porównaniu do I kwartału 2017, ilość danych przesłanych przez użytkowników operatora w roamingu wzrosła niemal pięciokrotnie.

Źródło: T-Mobile.

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

star ocena
5/5 - (5 votes)
Czy ten artykuł był pomocny? Twoja opinia pozwala nam pisać jeszcze lepsze treści.
Oceń artykuł poniżej
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.