Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Przeniesienie numeru do Multimedia

avatar
1
Multimedia abonament

Multimedia to firma, która poszerzając zakres swoich usług, weszła również w świat telefonii komórkowej. Choć wybór ofert jest stosunkowo niewielki, to na wyróżnienie zasługuje dopracowany proces przeniesienia numeru. W poniższym tekście pragniemy zaprezentować, w jaki sposób Multimedia skróciła drogę, którą musi przejść klient chcący przenieść swój numer.

Porównaj oferty na abonament
PORÓWNAJ OFERTY

Przeniesienie numeru przez Internet

1. Przeniesienie numeru do Multimedia może odbyć się drogą elektroniczną, telefoniczną lub bezpośrednio w punkcie obsługi klienta. Należy jednak przyznać, iż pierwszy sposób jest najmniej czasochłonny. Rozpoczynamy go od wejścia na stronę https://www.multimedia.pl i kliknięcie zakładkę „Telefony”. Pojawią nam się dwie ikony – „Telefon komórkowy” i „Telefon stacjonarny”.

2. Klikając ikonę z telefonem komórkowym, zostaniemy przeniesieni do podstrony na której musimy określić się czy „Jesteśmy klientem Multimedia”, czy też „Nie jesteśmy klientami Multimedia”. Chcąc przenieść swój numer wybieramy drugą opcję.

3. Po określeniu statusu otworzy nam się inna podstrona, prezentująca zestaw usług oferowanych przez Multimedia. Mamy do wyboru abonament za 29,99, 39,99 lub topowy pakiet Bez limitu max za 49,99 złotych. Oferty różnią się od siebie wielkością pakietu danych oraz zakresem darmowych wiadomości MMS. Po dokonaniu wyboru należy kliknąć ikonę „Więcej” znajdującą się pod ofertą.

4. Następnie musimy odpowiedzieć na pytanie, czy „przenosimy numer” czy też „chcemy nowy”. W naszym przypadku zaznaczamy pierwszą opcję i klikamy ikonę „Dalej”.

5. W dalszej części procesu musimy podać swoje dane osobowe, czyli imię i nazwisko, numer telefonu oraz aktualny adres e-mail. Należy także zaznaczyć preferowane godziny kontaktu, w których zadzwoni do nas przedstawiciel sieci Multimedia.

6. Na zakończenie otrzymamy informację, iż w przeciągu kilku dni skontaktuje się z nami przedstawiciel sieci Multimedia. W czasie rozmowy specjalista omówi z nami szczegóły obecnej umowy oraz wyjaśni, od kiedy będziemy mogli cieszyć się nowym kontraktem. Niedługo po rozmowie skontaktuje się z nami również kurier dostarczający dokumenty oraz kartę SIM. Umowę będziemy musieli przeanalizować, podpisać i oddać, natomiast kartę SIM schować w bezpieczne miejsce do czasu jej aktywacji.

Przeniesienie numeru drogą telefoniczną

Proces przeniesienia numeru drogą elektroniczną został skrócony do minimum. Jeśli będziemy chcieli bezpośrednio skontaktować się z przedstawicielem sieci, to wystarczy zadzwonić pod numer 345 345 345 (Sprzedaż usług) lub 244 244 244 (Obsługa Klienta). W czasie rozmowy doradca zaprezentuje nam rodzaje usług Multimedii, omówi proces przeniesienia numeru oraz pozyska niezbędne danego do stworzenia nowej umowy. Kilka dni później otrzymamy drogą pocztową nową umowę wraz z kartą SIM.

Przeniesienie numeru w punkcie obsług klienta

Proces przeniesienia numeru możemy również zainicjować odwiedzając jeden z punktów obsługi klienta, w którym odbędziemy formalną rozmowę z przedstawicielem sieci. Doradca zaprezentuje rodzaje ofert, wytłumaczy proces przeniesienia numeru oraz poinformuje, od kiedy będziemy mogli cieszyć się nową ofertą. Wszelkie dokumenty podpiszemy już na miejscu, dzięki czemu opuszczając punkt obsługi zabierzemy ze sobą, zarówno umowę, jak i nową kartę SIM.

star ocena
4.9/5 - (8 votes)
Czy ten artykuł był pomocny? Twoja opinia pozwala nam pisać jeszcze lepsze treści.
Oceń artykuł poniżej
Subscribe
Powiadom o
1 Komentarz
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Przeniosłem dwa numery z Plusa na kartę na początku czerwca podpisane umowy brak zastrzeżeń ze strony Plusa. Karty SIM miały odpalić 1 lipca lecz udało się to tylko jednemu numerowi mojej żony , mój odpalił dopiero po drugiej dobie i to tylko na dwie godziny. Teraz czekam, bo oddzwonią „to wina Plusa” mówią.
Podkusiło mnie z tym przeniesieniem ,bo za dwa numery płacę jako klient Miltimedii 29,98 , a teraz nie mam kontaktu czwarty dzień

Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.