Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Premiera POCO C50 w ostatnim tygodniu listopada

POCO C50 data premiery

Zbliża się premiera POCO C50. Według zapewnień chińskiego producenta, smartfon ten ma zadebiutować w ostatnich dniach listopada. Co o nim wiadomo?

  • w listopadzie pojawi się jeszcze POCO C50
  • to budżetowy model chińskiego producenta
  • może być rebrandingiem modelu Redmi A1+

Premiera POCO C50 za parę dni

Xiaomi, właściciel submarki POCO, pracuje obecnie nad wieloma modelami. Wśród nich jest POCO C50, który ma być „królem stosunku ceny do wydajności”, a który ma pojawić się na rynku w ostatnim tygodniu listopada. To bardzo możliwe, zważywszy na fakt, że telefon ten figuruje już (pod numerem 220733SPI i kryptonimem „Snow”) w konsoli Google Play i w bazie IMEI. Być może POCO C50 będzie rebrandingiem modelu Redmi A1+.

Specyfikacja techniczna Redmi A1+ (=POCO C50?):

  • ośmiordzeniowy procesor MediaTek Helio A22 1,80 GHz
  • 2/3 GB RAM
  • 32 GB miejsca na dane
  • ekran IPS TFT 6,52″
  • aparat główny 8+0,3 Mpix
  • aparat do selfie 5 Mpix
  • bateria Li-Po 5000 mAh 10 W
  • Android 12 Go z MIUI
  • debiut październik 2022

Redmi A1+ ma m.in. MediaTeka Helio A22, 6,52-calowy ekran HD+ i Androida w wersji 12 Go. Na pokładzie znajduje się porządna bateria 5000 mAh z niezbyt szybkim ładowaniem 10 W, a jego cena wynosi 85 dolarów USD. Jeżeli POCO C50 faktycznie będzie tym samym modelem, co Redmi A1+, to powinien kosztować mniej więcej tyle samo.

Premiera POCO C50 odbędzie się dosłownie w najbliższych dniach, 6 miesięcy po debiucie poprzednika, smartfona POCO C40.

Zobacz również: POCO X5 5G w FCC i BIS. Co wiemy?

Źródło: gizchina.com.

Rachunki za telefon niższe o połowę? SPRAWDŹ

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

5/5 - (2 votes)
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.