Plus uruchamia w dniu 30 listopada nową usługę związaną z ubezpieczeniem wyświetlacza telefonu. Zielony operator oferuje teraz ochronę ekranów również używanych smartfonów, które pochodzą z innego źródła, tj. nie zostały zakupione w sieci Plus GSM. Warunek jest jeden – operator musi być zapewniony o dobrym stanie wyświetlacza. Nie trzeba jednak udawać się do salonu, aby potwierdzić brak uszkodzeń. Wystarczy ściągnąć specjalną aplikację, która zdalnie postawi diagnozę.
Ochrona ekranu w Plusie
Usługa dostępna jest dla wszystkich klientów sieci Plus – zarówno właścicieli pakietów na abonament, mix czy na kartę. Oto przykładowa oferta zielonego operatora z telefonem:
Dzięki aplikacji Serwis Wyświetlacza stworzonej przez firmę Digital Care potwierdzimy nienaganny stan ekranu bez wychodzenia z domu. Jej obsługa jest bardzo intuicyjna i prowadzi użytkownika przez kolejne etapy. Dostępna jest dla użytkowników smartfonów z Androidem i iOS na pokładzie. Wszystko, co musisz zrobić:
- Ściągnij aplikację Serwis Wyświetlacza.
- Wykonaj zdjęcie w lustrze i aktywuj usługę.
- Jeżeli weryfikacja przebiegła pomyślnie – aktywuj usługę z poziomu aplikacji.
Za sprawdzenie i określenie stanu wyświetlacza odpowiadają specjalne algorytmy. Jak mówi Inga Zdzińska, Head of Digital Care LAB:
Aplikacja Serwis Wyświetlacza to nasza odpowiedź na problem diagnozy stanu wyświetlacza w telefonach używanych. W pełni zdalny proces pozwala klientowi objąć urządzenie usługą od ręki i bez wychodzenia z domu, a także bez konieczności długiego oczekiwania na wynik oględzin zdjęcia telefonu przez eksperta, co ma miejsce w niektórych aplikacjach. To zasługa unikalnych algorytmów, nad którymi pracowaliśmy w ciągu ostatnich kilku lat i które wykorzystują stale polepszającą się jakość smartfonów i zainstalowanych w nich aparatów.
Tak przedstawiają się ceny usługi:
- dla klientów mix i na kartę – 7 zł za 30 dni, możliwość naprawy sprzętu do 700 zł w okresie roku
- dla klientów abonamentu – 10 zł za 30 dni, możliwość jednej naprawy rocznie do wartości telefonu
Źródło: Plus.
Serwis Wyświetlacza w aplikacji – regulamin usługi
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!
Najlepiej to się sami zmodernizujcie ile razy można zgłaszać wyświetlacz? Płace i mi mówią ze nie mam tej opcji. Złodzieje!!!!!!!
Czyli co opłaciło Pan ubezpieczenie i uszkodził się wyświetlacz A o i i tak nie zapraszają?
I digital tez
Jedni warci drogich, ja przenoszę wszystkie nr z plusa bo śni plus ani digital care nie są warci moich pieniędzy oszuści
Niewiem jak to możliwe że taka duża firma współpracuje z takimi oszusta i jak digital care chyba muszą dostawać od nich działkę od sprzedanych polis. Ja osobiście zostałem oszukany przez dc, plus umywa ręce twierdząc że to firma zewnętrzna jedyne w czym mogą mi pomuc to wykręcić numer z ich telefonu. Ta że po wielu latach przygody z plusem kończę ja w grudniu. Ubezpieczenie to wielka ściema strata czasu i nerwów.