Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

iPhone w Play – problem z simlockiem

iPhone 5s, 6, 6s i SE za 1 zł w Play

Wczoraj wieczorem Marcin Gruszka – rzecznik sieci Play – poinformował na swoim blogu o problemie ze zdjęciem blokady simlock z iPhonów, jakie są w ofercie tego operatora. Jak wynika z jego stanowiska, w systemie Play wdarł się błąd, który tymczasowo uniemożliwia zdjęcia uciążliwego simlocka. Karty SIM fioletowego operatora działają oczywiście bez zarzutu.

Tymczasowy problem z simlockiem

Przykładowa oferta Play z iPhonem SE 16 GB za 1399 zł:

Operator zapewnia, że obecne problemy ze ściągnięciem blokady simlock to nie zmiana strategii Play, a błąd systemu. Zarazem uspokaja – usterka jest naprawiana i wkrótce zdjęcie simlocka z iPhone’a zakupionego w tej sieci będzie możliwe, jak dotychczas. Nie jest jednak znana dokładna data, kiedy to nastąpi.

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

5/5 - (3 votes)
Subscribe
Powiadom o
7 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Chciałbym Wam powiedzieć, że w moim przypadku czekam na zdjęcie simlocka już od 5 listopada 2016. Miałem wymieniany telefon na gwarancji i za diabła nikt (nawet serwisy zewnętrzne), nie potrafi odblokować mojej 6-stki. Od 3.02.2017 telefon jest w serwisie wewnętrznym PLAY, no ale dalej nic, w świetle obecnych problemów muszę dalej czekać… Zaraz będzie pół roku. Brawo dla firmy PLAY.

iPhone 6splus zakupiony w play 3tygodnie temu,od tego czasu sieć nie potrafi mi pomoc i zdjąć z urządzenia simlocka przez co urządzenie jest dla mnie bezużyteczne. Trochę żenada,może zainwestujcie więcej siana w informatyków zamiast psedogwiazdy w reklamówkach :) nie polecam serdecznie wszystkim

Witam, czy udało się Panu w końcu zdjąć simlocka? Mam ten sam problem. Od trzech tygodni próbuje zdjąć simlocka, play twierdzi, ze oni zrobili wszystko co w ich mocy, serwis zewn. simlock24 także, jednak po włożeniu karty zagranicznego operatora pojawia się info, ze karta nieważna….czy udało się Panu rozwiązać ten problem?

Od czwartku dzwonię codziennie każdy konsultant co innego mówi a dopiero dziś zostało moje zgłoszenie przyjęte. 2 tyg walczyć z usterka to trochę kpina w stosunku do klientów play. Potrzebuje skorzystać z drugiej karty i ciagle jest problem. Rozumiem dzień dwa ale nie tyle czasu. Zróbcie coś z tym

no i wlasnie czekam juz od czwartku na zdjecie, wiadomo kiedy to usuna?

Dokładnie niestety nie wiadomo. Operator prosi o cierpliwość.

Cierpliwość po tygodniu powoli się konczy

Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.