Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Wczoraj wieczorem Marcin Gruszka – rzecznik sieci Play – poinformował na swoim blogu o problemie ze zdjęciem blokady simlock z iPhonów, jakie są w ofercie tego operatora. Jak wynika z jego stanowiska, w systemie Play wdarł się błąd, który tymczasowo uniemożliwia zdjęcia uciążliwego simlocka. Karty SIM fioletowego operatora działają oczywiście bez zarzutu.

Tymczasowy problem z simlockiem

Przykładowa oferta Play z iPhonem SE 16 GB za 1399 zł:

Operator zapewnia, że obecne problemy ze ściągnięciem blokady simlock to nie zmiana strategii Play, a błąd systemu. Zarazem uspokaja – usterka jest naprawiana i wkrótce zdjęcie simlocka z iPhone’a zakupionego w tej sieci będzie możliwe, jak dotychczas. Nie jest jednak znana dokładna data, kiedy to nastąpi.

Bezpłatny serwis doradców komórkowych
Dobierzemy Ci najlepszą ofertę!
+48
  • {{ error }}
Już {{count}} {{count_form}} dzisiaj rozmowę
Proszę aby doradca Komórkomat przedstawił mi porównanie ofert GSM kontaktując się na podany przeze mnie numer telefonu.
Wszystko gotowe!
Nasz doradca skontaktuje się z Tobą wkrótce.

7
Dodaj komentarz

avatar
4 Comment threads
3 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
6 Comment authors
Maja Łucja WiśniewskaBartek AlińskiKacper WójcikDomi DomiMarcin z Komórkomatu Recent comment authors
najnowszy najstarszy oceniany
Damian Jakub Kraiński
Gość
Damian Jakub Kraiński

no i wlasnie czekam juz od czwartku na zdjecie, wiadomo kiedy to usuna?

Marcin z Komórkomatu
Gość

Dokładnie niestety nie wiadomo. Operator prosi o cierpliwość.

Domi Domi
Gość
Domi Domi

Cierpliwość po tygodniu powoli się konczy

Domi Domi
Gość
Domi Domi

Od czwartku dzwonię codziennie każdy konsultant co innego mówi a dopiero dziś zostało moje zgłoszenie przyjęte. 2 tyg walczyć z usterka to trochę kpina w stosunku do klientów play. Potrzebuje skorzystać z drugiej karty i ciagle jest problem. Rozumiem dzień dwa ale nie tyle czasu. Zróbcie coś z tym

Kacper Wójcik
Gość
Kacper Wójcik

iPhone 6splus zakupiony w play 3tygodnie temu,od tego czasu sieć nie potrafi mi pomoc i zdjąć z urządzenia simlocka przez co urządzenie jest dla mnie bezużyteczne. Trochę żenada,może zainwestujcie więcej siana w informatyków zamiast psedogwiazdy w reklamówkach :) nie polecam serdecznie wszystkim

Maja Łucja Wiśniewska
Gość
Maja Łucja Wiśniewska

Witam, czy udało się Panu w końcu zdjąć simlocka? Mam ten sam problem. Od trzech tygodni próbuje zdjąć simlocka, play twierdzi, ze oni zrobili wszystko co w ich mocy, serwis zewn. simlock24 także, jednak po włożeniu karty zagranicznego operatora pojawia się info, ze karta nieważna….czy udało się Panu rozwiązać ten problem?

Bartek Aliński
Gość
Bartek Aliński

Chciałbym Wam powiedzieć, że w moim przypadku czekam na zdjęcie simlocka już od 5 listopada 2016. Miałem wymieniany telefon na gwarancji i za diabła nikt (nawet serwisy zewnętrzne), nie potrafi odblokować mojej 6-stki. Od 3.02.2017 telefon jest w serwisie wewnętrznym PLAY, no ale dalej nic, w świetle obecnych problemów muszę dalej czekać… Zaraz będzie pół roku. Brawo dla firmy PLAY.

porównaj oferty - komórkomat
Oszczędź nawet 50% na rachunkach za telefon
Porównaj oferty 21 operatorów