Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone

Opinie o Vectra

17

vectra-duze-logoVectra to jeden z największych operatorów telewizji kablowej w naszym kraju. Początki spółki sięgają 1991 roku. W ostatniej dekadzie XX wieku zaczęła przejmować lokalne sieci kablowe, stając się w niektórych rejonach monopolistą. W 2001 roku Vectra wprowadziła dostęp do Internetu, a w 2010 roku – jako operator wirtualny w oparciu o sieć P4 – Internet mobilny. W maju 2016 roku Vectra uruchomiła kolejną usługę, poszerzając swoją ofertę o telefonię komórkową.

Sprawdź oferty Vectra

Oceny użytkowników (60)
Atrakcyjność oferty2.2
Obsługa klienta1.9
Zasięg sieci1.7
Bliskość salonów2
Średnia ocen: 1.95
Co mówią użytkownicy... 60 Zostaw ocenę
29 września 2019, 19:48
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
17 września 2019, 17:59
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
16 września 2019, 17:50
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
29 sierpnia 2019, 12:17
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
25 sierpnia 2019, 22:04
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
17 sierpnia 2019, 20:29
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
11 sierpnia 2019, 14:47
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
7 sierpnia 2019, 09:35
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
6 sierpnia 2019, 16:43
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
26 lipca 2019, 10:50
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
19 lipca 2019, 00:55
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
4 lipca 2019, 10:43
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
27 maja 2019, 07:13
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
13 maja 2019, 18:11
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
2 maja 2019, 14:08
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
1 maja 2019, 15:04
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
22 kwietnia 2019, 23:03
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
19 marca 2019, 18:00
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
16 marca 2019, 07:06
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
11 marca 2019, 15:19
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
26 stycznia 2019, 13:29
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
7 stycznia 2019, 16:52
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
30 grudnia 2018, 09:33
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
28 grudnia 2018, 20:25
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
30 listopada 2018, 08:30
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
21 listopada 2018, 16:43
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
20 listopada 2018, 14:34
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
14 listopada 2018, 14:53
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
8 listopada 2018, 16:32
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
8 listopada 2018, 10:17
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
12 października 2018, 21:08
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
26 września 2018, 08:42
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
22 września 2018, 12:12
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
14 lipca 2018, 09:17
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
8 lipca 2018, 20:23
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
25 czerwca 2018, 14:52
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
10 czerwca 2018, 09:00
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
6 kwietnia 2018, 20:09
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
23 marca 2018, 16:07
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
23 marca 2018, 16:07
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
13 marca 2018, 17:31
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
26 lutego 2018, 11:28
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
29 stycznia 2018, 20:33
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
9 stycznia 2018, 16:05
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
12 grudnia 2017, 11:31
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
27 listopada 2017, 21:34
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
23 listopada 2017, 11:22
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
19 listopada 2017, 20:41
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
3 października 2017, 20:38
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
30 września 2017, 17:19
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
18 września 2017, 18:16
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
8 sierpnia 2017, 15:49
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
15 lipca 2017, 12:41
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
3 kwietnia 2017, 07:32
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
31 marca 2017, 11:35
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
25 marca 2017, 22:09
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
2 lutego 2017, 14:16
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
27 stycznia 2017, 15:29
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
22 grudnia 2016, 18:25
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
20 września 2016, 08:18
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
Show more
Zostaw ocenę

{{selectedInfo}}
+48
  • {{ error }}
Proszę zaznaczyć powyższe zgody
Już {{count}} {{count_form}} dzisiaj rozmowę
Wszystko gotowe!
Nasz doradca skontaktuje się z Tobą wkrótce.

17
Dodaj komentarz

avatar
17 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
15 Comment authors
kolejnynaiwnyklientRyszardUrszulaStefanAGATA Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Cytryna
Gość
Cytryna

Podpisaliśmy umowę z Vectrą na 24 miesiące, ale odstąpiliśmy po tygodniu. Nie było dnia bez awarii, tego już było za wiele. Zdecydowaliśmy się na Netię i jest o niebo lepiej. fajną ofertę nam zaproponowali, Od 2 miesięcy korzystamy z ich usług i zero problemów. Nie to co w vectrze ;/

Vectra to Pasożyt
Gość
Vectra to Pasożyt

VECTRA to PASOŻYT który cię OSZUKUJE ! Dogadali się ze spółdzielnią mieszkaniową i PRZEJĘLI kompletną władzę i kontrolę nad linią antenową i antenami zbiorczymi w blokach na osiedlu. Dzięki temu ZLIKWIDOWALI ANTENY ZBIORCZE I KAŻĄ SOBIE PŁACIĆ ZA … DOSTĘP DO KANAŁÓW ZWYKŁEJ TV NAZIEMNEJ KTÓRA JEST I POWINNA BYĆ BEZ ŻADNYCH DODATKOWYCH OPŁAT ! Przecież to jest GRANDA i ZŁODZIEJSTWO. Jeśli mieszkania są wykupione jako własne to Vectra jako PRYWACIARZ korzysta z prywatnej infrastruktury w bloku (linia antenowa) która jest częścią mieszkania. To Vectra powinna płacić ludziom za korzystanie z tej linii, bo to własność prywatna ! TAK JEST… Czytaj więcej »

Radomiak
Gość
Radomiak

Na początku umowy, obiecywała pani kierowniczka „gruszki na wierzbie”, wszystko miało być darmowe (SMS, MMS, oraz nielimitowane minuty; co było normalne u innych operatorów, z których oferta przyszedłem negocjować warunki w tej sieci). Niestety po pierwszej otrzymanej fakturze okazało się, że SMS i MMS są płatne, a pani kierowniczka tłumaczyła, że przecież dała cenniki (mój błąd, że uwierzyłem, ale któż z nas czyta te wszystkie drobne druczki, tym bardziej, że cennik był oczywiście na ostatniej stronie). Dodatkowo włączenie numeru odbyło się z dwutygodniowym opóźnieniem, co naraziło mnie na koszta (w związku z tym, że na wakacjach pozostałem bez kontaktu z… Czytaj więcej »

Andrzej Gielert
Gość
Andrzej Gielert

Kontakt z Biurem Klienta niemożliwy. Nikt nie odbiera telefonów mimo kontaktów do późnych godzin i oczekiwaniu nawet ponad godzinę. Czy ktoś tam pracuje? Czy też pracownicy ” olewają ” klientów Biuro Obsługi nie reaguje na zgłoszenia usterek przez stronę www. Lekceważenie klientów. Rzadko można spotkać firmy z takim podejściem do klientów. Niestety jest to monopolista i robi co chce. Napisałem skargę do Prezesa Firmy ale nie wiem czy to pomoże i czy Prezes podejdzie to sprawy tak samo jak Jego pracownicy

Aga
Gość
Aga

Nie spotkałam się nigdy z gorszą obsługą klienta. Od trzech tygodni nie mam Internetu. Spędziłam godziny czekając na połączenie z call center, zgłaszając problem i starając się uzyskać jakiekolwiek informacje. Przez pierwszy tydzień otrzymywałam obietnice, że „to już dzisiaj”. Następnie dwukrotnie byłam umówiona z technikiem w trzygodzinnym przedziale czasowym (na taką wizytę czeka się kilka dni), czekałam i czekałam – w końcu dzwoniłam i okazywało się, że moja sprawa jest zamknięta, bo ktoś tak zdecydował – a nie istnieje w organizacji żaden proces kontaktu z klientem i poinformowania go, żeby nie czekał. Wiele zmarnowanych godzin oczekiwania z nadzieją, że w… Czytaj więcej »

Jago
Gość
Jago

NIGDY NIE WYBIERAJCIE VECTRY! Nigdy nic nie potrafią załatwić. Dosłownie NIC. Od podpisania umowy, która zawiera inną treść niż to, co zostało wcześniej wytłumaczone po problemy ze zwykłym przeniesieniem usług na inny adres. Byłam w biurze Vectry bodajże trzy tery razy. Z TĄ SAMĄ PIERDOŁĄ. Za pierwszym razem odesłali mnie z kwitkiem, bo potrzebny był jakiś dokument od właściciela , mimo tego że wcześniej nic takiego nie było potrzebne. To co, wcześniej PODPISALI ZE MNĄ UMOWĘ NIELEGALNIE?!?! Gdy przyszliśmy z tym papierkiem z powrotem, Pan stwierdził, że za dwie godzinki zadzwoni z terminem wizyty technika. No cóż, NIE ZADZWONIŁ. więc… Czytaj więcej »

Łukasz Olszak
Gość
Łukasz Olszak

Mam bardzo podobne doświadczenia… czekałem na montera 3 razy…. aby sprawdził zle działający router, bo zasięg wi-fi jest tragiczny… póki co się nie doczekałem a sprawę zacząłem zgłaszać ponad 2 tyg temu.. 3 wizyty w salonie kilka telefonów.. jedna wielka kpina z klienta zrywam umowę i będę dochodził się zwrotu kosztów instalacji i anulowania ost. opłaty..

Tk joop
Gość
Tk joop

Nigdy wiecej vectra….. Nie będę się rozpisywal, bo szkoda slow i nerwy moje za daleko juz poniosly… Firma ta nadaje sie moze do sprzedaży warzyw, owocow itd… Ale to nigdy naprawde przenigdy do usług internetu czy innych zwiazanych…. Srednio na miesiąc działa bez przesady moze z3, 4 dni… Reszta to awarie czyli brak kompletny netu, oraz dla dociekliwych mozliwosc wysłuchania shematycznych bredni konsultanta…. Zrywamy umowe wraz paroma znajomymi sąsiadami z okolicy którzy maja te same doświadczenia i tak samo dali się nabrac…

Hannna
Gość
Hannna

Pod koniec czerwca zmieniałam operatora sieci komórkowej na Vectrę. Ostatnio dzwoniłam by dowiedzieć się kiedy będe mogła korzystać z mojego nr telefonu. Jakiś gbur nie dał mi dość do głosu. Potwornie się zdenerwowałam i odstąpiłam od umowy a oni mi każą płacić 160 zł za coś czego nie używałam i straszą jeszcze jakimiś kosztami. Muszę poprosić rzecznika praw konsumenta o pomoc. Ostatecznie tv i internet też od nich przeniosę. Nie mam zamiaru znosić buractwa konsultantów za moje pieniądze. NIE POLECAM

Stefan
Gość
Stefan

Nieżetelna informacja w salonie brak zasięgu Internetu mobilnego ile pomimo wcześniejszych zapewnień o jego 100% zasięgu. Po złożeniu reklamacji powiedziano mi że powinienem to sam sprawdzić . Nigdy więcej nie podpiszę żadnej umowy z ceny są. Uczciwość tej firmy ????? Nie polecam. Zanim skożystasz z usług tej firmy zastanów się .

Sympatycznie
Gość
Sympatycznie

Czytać umowy! Pierwsze 3 miesiące za 1 zł od opiekuna bloku… Niby w dodatkowej uldze na innym arkuszu pocztą tak przez tel mówił koleś. Podpisuje umowę a tam zapisek o uldze o ile została uwzględniona niby ok ale uwzględniona na tejże umowie. Więc 3 miesiące płacę pełny abonament. Pierwszy miesiąc prędkość nie spadła ani razu. Po miesiącu limity (w dół) zdjęte i z obiecanych w umowie 50% wymaganych nawet 10% nie ma w soboty czy niedziele. Na zgłoszenia odpowiedz, że nie odnotowali spadków formy…

AGATA
Gość
AGATA

Beznadziejna firma, opryskliwi, niekompetentni ludzie – nawet monter chciał przytulic extra kasę za coś, co miało być darmowe zgodnie z umową! Rozwiązanie umowy – koszmar. Kilka miesięcy po rozwiązaniu umowy i odesłaniu sprzętu wystawiają NOTY KSIĘGOWE za zaległości nie podając o co chodzi. Na infolinii potwierdzą że wszystko ok, a na drugi dzień windykacja wysyła upomnienia,. Jeden wielki dramat, z całego serca życzę upadłości!

Stefan
Gość
Stefan

W pismach operator wyjaśnia że aby móc korzystać z usługi telefonii komórkowej należy znajdować się w zasięgu sieci Pley /w salonie zostałem poinformowany że vectra korzysta z różnych sieci a nie z tej jednej/. Ponadto do abonenta należy sprawdzenie czy na danym obszarze ta sieć działa??? Vectra tylko bierze kasę, a za nic nie odpowiada Jest firmą pasożytniczą z obsługującymi abonentów naciągaczami . Zanim podpiszesz umowę sprawdz czy masz wszędzie zasięg bo to twoje zadanie a nie firmy. Za 4 miesiące Vectra ukarała mnie kwotą 140 zł za zerwanie umowy . Powód brak zasięgu i brak internetu. Życząc mi satysfakcji… Czytaj więcej »

Stefan
Gość
Stefan

Bardzo mnie dziwi że firma która szczyci się Godłem Dbamy o Jakość Obsługi 2018 nie odniosła się do żadnego z negatywnych komentarzy

Urszula
Gość
Urszula

Byłam klientką Vectry prawie od początku. Płaciłam zawsze wysoki abonament. Musiałam zrezygnować z jej usług, ponieważ się przeprowadziłam do miejsca, gdzie Vectra nie świadczy usług. Najpierw musiałam przez wiele miesięcy płacić za abonament, chociaż nie korzystałam z telewizji, bo kara za zerwanie umowy była gigantyczna. Ale to jeszcze rozumiem. Na koniec z powodu choroby (po prostu zapomniałam, czym innym mając zajętą głowę)14 dni później oddałam dekodery (przestarzałe, takie, które wyrzucą na śmietnik), za co naliczono mi 120 zł kary. I to mnie zabolało i zniesmaczyło. Na moje odwołanie dostałam odpowiedź, że firma nie widzi podstaw do odstąpienia od kary –… Czytaj więcej »

Ryszard
Gość
Ryszard

Nie polecam. Zgłosiłem mieszkanie do podłączenia internetu od Vectry.
W ,,nagrodę” przysłali mi fakturę na 49 zł nie wiadomo za co. Konsultant podczas rozmowy telefonicznej wmawiał mi, że zawarłem umowę i mam płacić, chociaż kabel nie jest podłączony. Po wizycie w biurze Rzecznika Praw Konsumenta napisałem reklamację. W odpowiedzi tłumaczyli się ,,błędem systemowym”.Niestety nie znają słowa ,,przepraszam”.
Nie wiem czy tak można wykorzystywać dane osobowe klienta dla wystawiania fikcyjnych faktur.
Buta i arogancja w stosunku do klienta.

kolejnynaiwnyklient
Gość
kolejnynaiwnyklient

porażka totalna – nawet filmy sie tną przy oglądaniu online… przerwy co kilka minut na kilkanascie ( w lepsze dni kilkuminutowe co godzine…nawet strony się ładują jak „bezdomni od tyłu” czyli bardzo wolno i niechętnie