Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone

Opinie o Multimedia

30

multimedia-duze-logoZastanawiasz się nad wyborem oferty telefonii komórkowej proponowanej przez Multimedię, lecz nie jesteś pewien jakości usługi? W tym dziale znajdziesz opinie i oceny klientów tego operatora, które pomogą Ci w dokonaniu wyboru. Jeżeli już jesteś właścicielem oferty GSM Multimedii, to podziel się ze swoimi spostrzeżeniami z innymi.

Sprawdź oferty Multimedia

Oceny użytkowników (95)
Atrakcyjność oferty2.1
Obsługa klienta1.8
Zasięg sieci2.1
Bliskość salonów2.2
Średnia ocen: 2.05
Co mówią użytkownicy... 95 Zostaw ocenę
19 października 2019, 00:07
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
18 października 2019, 16:22
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
12 września 2019, 15:09
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
4 września 2019, 13:17
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
2 września 2019, 15:39
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
8 sierpnia 2019, 18:42
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
29 lipca 2019, 09:09
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
18 lipca 2019, 14:59
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
8 lipca 2019, 19:32
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
2 lipca 2019, 14:16
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
28 czerwca 2019, 23:23
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
5 czerwca 2019, 11:30
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
4 czerwca 2019, 06:45
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
28 maja 2019, 11:56
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
12 maja 2019, 06:05
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
21 kwietnia 2019, 20:48
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
17 kwietnia 2019, 00:07
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
16 kwietnia 2019, 19:55
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
16 kwietnia 2019, 13:21
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
29 marca 2019, 13:58
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
23 marca 2019, 22:17
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
12 marca 2019, 16:23
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
27 lutego 2019, 16:30
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
21 lutego 2019, 11:09
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
12 lutego 2019, 19:18
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
11 lutego 2019, 22:01
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
7 stycznia 2019, 14:51
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
4 stycznia 2019, 09:36
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
3 stycznia 2019, 16:46
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
27 grudnia 2018, 19:07
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
21 grudnia 2018, 02:16
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
16 grudnia 2018, 23:57
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
13 grudnia 2018, 11:31
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
9 grudnia 2018, 16:10
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
30 listopada 2018, 21:04
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
30 listopada 2018, 14:23
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
27 listopada 2018, 17:25
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
14 listopada 2018, 21:13
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
29 października 2018, 14:45
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
6 października 2018, 15:47
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
29 września 2018, 15:21
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
20 września 2018, 21:24
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
13 września 2018, 21:04
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
30 sierpnia 2018, 18:13
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
30 sierpnia 2018, 17:38
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
14 sierpnia 2018, 17:08
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
23 lipca 2018, 17:08
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
20 lipca 2018, 13:30
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
20 lipca 2018, 00:05
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
15 lipca 2018, 10:26
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
4 lipca 2018, 18:09
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
16 czerwca 2018, 23:02
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
5 czerwca 2018, 20:42
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
5 czerwca 2018, 11:21
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
26 kwietnia 2018, 16:43
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
25 kwietnia 2018, 10:00
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
24 kwietnia 2018, 19:32
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
22 kwietnia 2018, 20:27
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
19 kwietnia 2018, 19:08
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
18 kwietnia 2018, 19:11
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
17 kwietnia 2018, 12:19
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
25 marca 2018, 16:14
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
12 marca 2018, 23:05
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
15 lutego 2018, 23:12
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
15 lutego 2018, 22:55
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
13 lutego 2018, 10:37
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
8 lutego 2018, 18:37
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
16 stycznia 2018, 09:40
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
1 stycznia 2018, 19:27
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
23 grudnia 2017, 16:48
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
19 grudnia 2017, 12:50
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
17 grudnia 2017, 11:48
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
24 listopada 2017, 15:22
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
13 listopada 2017, 08:06
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
6 listopada 2017, 14:55
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
21 października 2017, 15:32
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
19 października 2017, 15:14
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
16 października 2017, 21:55
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
7 października 2017, 12:26
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
27 września 2017, 10:40
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
5 września 2017, 18:00
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
16 lipca 2017, 12:34
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
18 czerwca 2017, 23:41
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
14 czerwca 2017, 19:33
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
16 marca 2017, 10:05
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
18 lutego 2017, 12:42
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
27 stycznia 2017, 15:25
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
17 stycznia 2017, 19:16
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
27 grudnia 2016, 20:08
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
22 grudnia 2016, 18:21
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
2 listopada 2016, 21:49
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
20 października 2016, 10:15
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
11 października 2016, 17:04
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
3 października 2016, 12:01
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
27 września 2016, 13:46
Atrakcyjność oferty
Obsługa klienta
Zasięg sieci
Bliskość salonów
Show more
Zostaw ocenę

{{selectedInfo}}
+48
  • {{ error }}
Proszę zaznaczyć powyższe zgody
Już {{count}} {{count_form}} dzisiaj rozmowę
Wszystko gotowe!
Nasz doradca skontaktuje się z Tobą wkrótce.

30
Dodaj komentarz

avatar
24 Comment threads
6 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
29 Comment authors
MonikajaaaaaaaaaJacekTrotaka lipa Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Gumiś
Gość
Gumiś

Byłem rok temu w Multi, ile krwi mi napsuli. Wizyta techników minimum raz w miesiącu, ciągła zmiana kanałów z oferty bez uprzedzenia. A na koniec tyle problemów z rozwiązaniem umowy…. Na szczęści przeniosłem się do netii i nie mam takich problemów jak miałem. Czasem drobna awaria ale szybko ją naprawiają. odradzam Multi

Patryk
Gość
Patryk

Natomiast ja przeciwnie! Zachęcam do korzystanie z usług Multimedia Polska. Jestem ich wieloletnim klientem i bardzo sobie chwalę jakość usług, jak i odpowiednie podejście do klienta. I mam bardzo dobrą ofertę na internet stacjonarny. Mam tylko obawy i trzymam kciuki, aby Multimedia Polska, nie została przejęta przez UPC (kapitał amerykański).

Oskar Kuliński
Gość
Oskar Kuliński

Mam stacjonarny z Netii (bez limitu USA CANADA UE).Mam do tego internet z którym nie ma problemów.Wcześniej miałem stacjonarny w MM oraz TV.TRAGEDIA!!!!!

Ala
Gość
Ala

ta firma to totalne dno. Co innego obiecują na rozmowie, podpisuję umowę na rok a po 2 miesiącach okazuje się, że korzystałam z promocji( o której nic nie wiedziałam) i rachunek rośnie w górę i to sporo.Nie do odkręcenia, bo umowę już podpisałam,

Marcin
Gość
Marcin

Posiadam komórkowy abonament na limit na wszystko +2GB internetu za 1 zł jako dodatek do umowy na internet stacjonarny (w promocji). Działa on na nadajnikach Plusa. Nie mam żadnych zastrzeżeń. W tej cenie to rewelacja.

Dzidek Dzidkowski
Gość
Dzidek Dzidkowski

Masakra, internet wyłącza się kilka razy w tygodniu. Biuro obsługi – automat zrobiony tak, że jak nie wstukasz odpowiedniej kombinacji to po przedarciu się przez kilkanaście etapów sam kończy połączenie i nie łączy z konsultantem. Omijać, jak macie inne wyjście to z niego korzystajcie.

rydzykant
Gość
rydzykant

Internet od nich to kpl nieporozumienie,inaczej DNO.Aby ratować zdrowie zrezygnowałem rok temu-uff,co za ulga/przeszedłem do konkurencji-ok./Zostawiłem od nich tv-za 60 zeta mam wsio oprócz premium.

zig
Gość
zig

Dno , odradzam tego dostawcę usług. Ja się nabrałem kiepska jakość a rachunek kosmiczny!!! Nie warto!!!!

Artur Kuczynski
Gość
Artur Kuczynski

Czytam te opinie i nie mogę uwierzyć. Ja mam ich usługi od 10 lat i nie mogę powiedzieć że przez miesiąc nie miałem internetu. Ja jestem zadowolony co do usług TV i internetu, może faktycznie ceny powinny być bardziej konkurencyjne w porównaniu co do konkurencji.

Miś
Gość
Miś

Dyletanci w 100%. Skandaliczna obsługa klienta (brak jakiegokolwiek dostępu do konsultantów). Z dala od tej bandy.

Miś
Gość
Miś

Dno i 2 metry mułu.

ja to ja
Gość
ja to ja

TO JEST JAKAS NIENORMALNA FIRMA ! INNA KWOTĘ PODAJE MI DO ZAPLATY KONSULTANTKA, INNA WYCHODZI NA UMOWIE (83,31 ZA TV + NET) A ONI MI STALE POSYLAJA FAKTURE NA 97,30 !!! KORESPONDUJE JUZ Z NIMI PRZEZ POL ROKU !!!! NAPISALAM LIST POLECONY DO SAMEGO PREZESA I CO ???? C I S Z A !!!! WIDOCZNIE SAM JEST W TO ZAMIESZANY ! TRZYAJCIE SIE OD NICH Z DALEKA ! JA JESZCZE POL ROKU WYTRZYMAM (DO KONCA UMOWY) I SIE Z RADOSCIA Z NIMI POZEGNAM !!!

Filip Witkowski (winlinux12)
Gość
Filip Witkowski (winlinux12)

Korzystam z usług Multimedii od dłuższego czasu. Wczęsniej gdy mieszkałem na odludziu to tylko ten operator był dostępny i prędkość tylko 1 Mbps (zazwyczaj było ok. 1,30 Mbps). Zaznaczam że nie było u mnie żadnego zasięgu operatorskiego (nawet o 2G mogłem sobie pomarzyć). Odkąd przeprowadziłem się do miasta posiadam światłowód od nich i polecam. Posiadam opcję 300 Mb/s, a pędkość jest wyższa niż deklarowana – 340 Mbps. Telewizja od nich jest całkiem fajna, tylko że niestety brakuje National Geographic w SuperBoxie. Natomiast wadą tej oferty jest dołączany modem ONT od Huawei – co prawda działa bez zarzutu, ale WiFi jak… Czytaj więcej »

Marek
Gość
Marek

Najgorszy operator jaki istnieje na rynku. Zasięg i funkcjonowanie zarówno telewizji jak i internetu woła o pomstę do nieba. Naliczają pieniądze za absolutne wszystko. W momencie zakończenia abonamentu bez jakiegokolwiek sygnału zaczęli wystawiać fakturę na przeszło 200 zł, która wcześniej wynosiła 59 zł.

Marcin z Komórkomatu
Gość

Prawdopodobnie informacja o tak wysokich fakturach w momencie zakończenia umowy na abonament (przejście na ofertę bezterminową) była zapisana w dokumentach dołączonych do umowy

to ja
Gość
to ja

Rozmowa trwała 12 minut z czego pół minuty rozmawiałem z konsultantem a pozostały czas leciała jakaś wkurzająca muzyczka lub kazali mi klikać numerki !!!!!! Jestem dwa metry obok routera a nie mogę się połączyć z internetem jak już się połączę to zaraz mi zrywa połączenie już od miesiąca muszę korzystać z danych komórkowych

VV
Gość
VV

OSZUSCI !! ZLODZIEJE !! SPRAWA ZGLOSZONA NA POLICJE !! GDYNIA

Rafał Ratajczak
Gość
Rafał Ratajczak

Ja jestem zadowolony z ich usług. Kiedy miałem problem z internetem czytając komentarze nt. firmy Multimedia też się nakręcałem. Okazało się, że sąsiedzi posiadali routery pracujące na tej samej częstotliwości co mój router. Zmieniłem ustawienia i było ok. Prawda jest taka, że rzadko kiedy ktoś piszę pozytywne komentarze gdy jest wszystko ok.

Jarek
Gość
Jarek

bez problemu multimedia u mnie odbiera , jestem zadowolony z usług u nich już kilka lat

Mikojan29
Gość
Mikojan29

Miałem do czynienia z tym dostawcą „internetu” przez kilka lat i to był koszmar. Internet awaryjny, raz był raz go nie było, bardzo rzadko osiągał max łącze. Technik jak przyjeżdżał do domu w sprawie awarii, to udawał głupiego, że niby internet działa prawidłowo, tak prawidłowo, że potem sami stwierdzili, że nic z tego nie będzie i zerwali umowę. Wolę płacić 60 zł za internet radiowy 8 Mb/s (bezawaryjny), niż droczyć się z tą firmą.

sandy121
Gość
sandy121

Tragedia…Umowa zawarta przez telefon na przeniesienie dwóch nr. tel.z zachowaniem numerów z poprzedniej sieci ,oczywiście rozmowa nagrywana/rejestrowana ,dostaję z multimedia SMS o potwierdzenie przeniesienia nr. z innej sieci potwierdzam (zaznaczam iż podałem datę kończących się umów w poprzedniej sieci),i tu uwaga kurier dostarcza mi umowy które oczywiście podpisuję odbiór następnie po rozpakowaniu w środku mam umowy aktywowane od zaraz + dwie kary sim z nowymi numerami których nie zamawiałem ,cały czas mowa była o przeniesieniu numerów z ich zachowaniem ,a umowy kończą mi się 12.2018. Sumując wcisnęli mi dwa nowe numery bez mojej zgody od zaraz i oczywiście pobrali opłatę… Czytaj więcej »

Tom
Gość
Tom

OSTRZEGAM PRZED FIRMĄ MULTIMEDIA. Jestem ich klientem, więc mają moje dane. Podczas rozmowy z rzekomym konsultant posiadał dane typu imię, nazwisko i miejsce świadczenia usług (internetu). Podałem dane potrzebne do zawarcia umowy i w 2 dni miały przyjść na maila (którego podałem) warunki umowy do akceptacji. Warunki nie dotarły. Skontaktowałem się z firmą Multimedia by zapytać się co z ofertą dla mnie. Poprosiłem także by w trybie szybkim odpowiedzieli czy numer telefonu z którego dzwonił do mnie rzekomy ich konsultant należy do firmy Multimedia czy czasami nie doszło do wyłudzenia ode mnie danych wrażliwych, co mogłoby grozić wykorzystania ich np… Czytaj więcej »

Gig
Gość
Gig

A co Ty masz do ukrycia

taka lipa
Gość
taka lipa

czytaj co pisz potem pisz …

Nazwa
Gość
Nazwa

Napisalem po angielski i wytulmaczylem przez google translate. Przepraszam za blady. Naprawdę trudno dotrzeć do ich call center. Czasami czekałem około 20 minut i nadal nie mogłem połączyć sie z ich centrum telefonicznego. Multimedia to naprawdę bardzo chciwa firma. Kiedy podpisujesz umowę, subskrybują cię dodatkowe usługi, takie jak program antywirusowy, zapora sieciowa itp., Aby zarobić więcej pieniędzy. Jedyny sposób na pozbycie się tych dodatkowych usług, muszis isc do biura przez długie kolejki i rezygnowac z subskrypcji. Bardzo dziwne. Ta firma może wyłączyć internet w celu modernizacii bez ostrzeżenia i w dowolnym momencie. To zdarzyło mi się kilka razy i nie… Czytaj więcej »

Tro
Gość

Ja zawsze dzwonię i pytam czy abonament ma jakieś opłaty dodatkowe, kiedy trzeba z nich zrezygnować, żeby nie płacić, itd. Nie trzeba chodzić do biura.

julka julka
Gość
julka julka

Masakra zupełnie nie polecam tą sieć jest tak tragiczna ciągle tylko nie ma internetu szkoda tracić zdrowia nie podpisujcie tam umowy.Ja rozumiem przerwę techniczną ale to co tam się wyprawia to już jest przesada nie ma internetu przez miesiąc a za to się płaci i to takie ceny to jest tak jakbym w ogóle nie miała internetu ale płaciła tylko nie wiem za co a warunki umowy są coraz gorsze

Jacek
Gość
Jacek

internet ok nie mam zastrzeżeń od ponad 10 lat ale telefoooon MMS ,,roming nie działa>Ląduję na wczasach w Kenii a tu niespodzianka działają tylko sms no jaja jakieś na Słowacji to samo.NIGDY WIĘCEJ TELEFONU U MĘKOLI

jaaaaaaaaa
Gość
jaaaaaaaaa

wydymani klijenci multimedia jak nic haha, umowy pospisywali bzdurne i dalej się nabierają

Monika
Gość
Monika

Podczas przedłużenia umowy na Internet i TV w pakiecie, konsultant wyraźnie poinformował, że zostanie wprowadzona korekta do umowy, ustalająca wysokość kwoty pierwszej faktury nowej umowy. Po 4 miesiącach firma Multimedia wyłączyła usługi (pomimo opłacanych, zgodnie z umową, co miesięcznych faktur) i wszczęła postępowanie windykacyjne. Pani na infolinii stwierdziła, że konsultant widocznie nie wprowadził korekty do systemu – przyjęła zgłoszenie reklamacji informując, że jej rozpatrzenie zajmie do 30 dni, a jedyną opcją ponownego uruchomienia usług i zakończenia postępowania windykacyjnego jest uregulowanie niesłusznie naliczonej, dodatkowej opłaty… Multimedia – Wasi pracownicy to ..? Po wpłacie niesłusznie naliczonej kwoty, trzeci dzień po wpłacie usługa… Czytaj więcej »