Multimedia Polska wprowadziła 3 nowe oferty komórkowe. Pakiety w cenie od 14,99 do 24,99 zł prezentują się atrakcyjnie – nawet w najtańszej ofercie dostaniemy nielimitowane minuty do wszystkich krajowych sieci (w tym na numery stacjonarne), a także nieograniczoną ilość SMS-ów i MMS-ów. Całość dopełnia paczka danych, która w topowej konfiguracji abonamentu wynosi aż 20 GB! Czy są jakieś słabe punkty nowego abonamentu Multimedia?
3 pakiety Multimedia bez limitu
Multimedia korzysta z infrastruktury Plusa, może więc pochwalić się jego zasięgiem. Tak wyglądają nowe pakiety abonamentu tego operatora:
Pakiety multiMOBILE BIS z paczką danych 5, 10 i 20 GB wyglądają atrakcyjnie. W niskiej cenie otrzymujemy bowiem nielimitowane usługi głosowe i tekstowe. Dodatkowo otrzymamy limit danych wynoszący odpowiednio 1,3, 1,3 oraz 2,0 GB do wykorzystania na terenie UE.
Dla wielu największym minusem będzie konieczność podpisania długoterminowej umowy trwającej prawie 2 lata (1 miesiąc aktywacyjny + 23 pełne miesiące kontraktu), co może zupełnie dyskwalifikować ofertę. Nieźle za to wypada wysokość opłaty aktywacyjnej. Co prawda niektóre telekomy już jej nie stosują, ale wciąż można spotkać się z opłatą rzędu 50 zł. Multimedia za przypięcie do sieci pobiera jedynie jednorazowe 9 zł.
Jak zapowiada Multimedia na swojej stronie internetowej, jej oferta telefonii komórkowej jest ograniczona czasowo. Po upływie rabatów opłaty będą zgodne z Cennikiem Operatora.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!
co chwila siada mi internet w komórce po przejściu na multimedie. Opiekun nie poinformował, że trzeba płacić opłatę za przejście ani że należy skonfigurować telefon, ani nawet nie podał kontaktu na infolinię. Dno. Żałuję że załatwiłam się na 2 lata.
Miałem zamiar skorzystać z oferty na Internet 60 Mb/s, świeża ulotka
reklamowa w bloku, oferta 6 miesięcy za 1 zł, potem 18 miesięcy za 24 zł
miesięcznie. (Inne opcje z ulotki to: 120 Mb/s za 30 zł, 300 Mb/s za 49 zł)
Przy telefonicznym zawieraniu umowy okazało się abonament to ok. 33 zł.
Przy kolejnej rozmowie z opiekunem budynku całkowite lekceważenie
klienta, teksty typu „nie wiem, nie obchodzi mnie co jest na ulotce”, na
informację o zwróceniu się do instytucji ochrony konkurencji i klienta czy
nagłośnieniu sprawy w mediach typu TVP, ponownie lekceważąca postawa i
osobista uwaga opiekuna budynku, że „TVP kłamie”. Całkowite dno. Jestem
zdziwiony że taka postawa dużej ogólnopolskiej firmy jest w ogóle możliwa.
STANOWCZO NIE POLECAM KORZYSTANIA Z ŻADNYCH USŁUG
TEJ FIRMY.
Chwilę po decyzji UOKiK…