Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Bardzo dobra sprzedaż serii P20 od Huawei

avatar
Huawei P20 Pro abonament

Modele z serii Huawei P20 biją rekordy sprzedaży w Europie. Przez pierwszy miesiąc od premiery, Huawei zanotował fenomenalne wyniki w Europie Środkowo-Wschodniej (również w Polsce) oraz Skandynawii, sprzedając 17x więcej modelu P20 Pro od swojego poprzednika w ubiegłym roku.

Znajdź najlepszą ofertę z telefonem
PORÓWNAJ OFERTY

Huawei P20 podbija Europę

30 dni od debiutu modeli Huawei P20 oraz Huawei P20 Pro ich sprzedaż na Starym Kontynencie idzie wyśmienicie. Producent może mieć powody do dumy zwłaszcza powodu tego drugiego – P20 Pro sprzedaje się 17 razy lepiej od swojego poprzednika, Huawei P10 Plus!

Przykładowa oferta z Huawei P20 Pro:

Wpływ na wysokie zainteresowanie nową generacją chińskich smartfonów z serii P ma nie tylko ich wysoka jakość. Nie oszukujmy się, poprzednie modele P10, a zwłaszcza P10 Plus nie zdobyły aż takiej popularności, jak P8 czy P9, które z kolei były bestsellerami sprzedaży. Stąd też taka przepaść między wynikami P20 Pro a P10 Plus w ciągu 30 dni od swoich premier.

Przykładowa oferta z Huawei P20:

Najwidoczniej tegoroczna odsłona serii P będzie nawiązywać do generacji z lat 2015 i 2016, które zrobiły światową furorę. Na rynki krajów europejskich przeznaczono ponad 100 tysięcy sztuk smartfonów P20 i P20 Pro, z czego najwięcej trafiło m.in. do Polski. To strzał w przysłowiową dziesiątkę producenta – telefony Huawei są bardzo lubiane w naszym kraju. Co więcej, Huawei już w kwietniu tego roku chwalił się zajęciem fotelu lidera na polskim rynku smartfonów.

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

star ocena
5/5 - (4 votes)
Czy ten artykuł był pomocny? Twoja opinia pozwala nam pisać jeszcze lepsze treści.
Oceń artykuł poniżej
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.