
Koniec największej wpadki wizerunkowej w historii smartfonów. Samsung podjął decyzję o wymianie wszystkich modeli Galaxy Note7 na flagowego Galaxy S7 Edge. Proces rozpocznie się 19 października.
10 października firma Samsung postanowiła ostatecznie przyznać się do błędów projektowych w swoim flagowym phablecie – Galaxy Note7, deklarując chęć wymiany… wszystkich do tej pory wyprodukowanych modeli. W zamian każdy właściciel Note7 otrzyma darmowego Galaxy S7 Edge. Wielu komentatorów sugeruje, że ma to być wyraz zaangażowania Koreańczyków na rzecz bezpieczeństwa swoich klientów. Samsung prosi wszystkie osoby posiadające Note7 o dokonanie kopii danych, całkowite rozładowanie baterii i wyłączenie urządzenia.
Przepraszamy, że nie zapewniliśmy wysokiego standardu, którego oczekiwali Państwo od firmy Samsung. Dziękujemy za cierpliwość w tym okresie i przepraszamy za wszystkie niedogodności, które spowodowaliśmy.Zapewniamy wszystkich użytkowników urządzeń Samsung, że problem dotyczył wyłącznie urządzenia Note7
– mówią przedstawiciele Samsunga.
Jak wymienić Samsunga Galaxy Note7?
Proces wymiany rozpocznie się 19 października. W najbliższych dniach właściciele Note7 otrzymają telefon w tej sprawie. W przypadku pytań lub wątpliwości firma zachęca do kontaktu pod numerami telefonów:
+48 801 672 678
+48 22 607 93 33
Do wyboru są dwa rozwiązania:
- Wymiana Note7 na Galaxy S7 Edge wraz z voucherem pokrywającym różnicę w cenie
- Zwrot pieniędzy po przedstawieniu dowodu zakupu z datą nie późniejszą niż 11 października
Ogromna ilość zawiadomień o kolejnych spalonych telefonach bardzo mocno podkopała zaufanie do firmy. Trzeba uczciwie przyznać, że Samsung znalazł sposób na wyjście z tej patowej sytuacji.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!