Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Przenoszenie numerów do innych sieci – raport za II kwartał 2020

UKE

W II kwartale 2020 najwięcej numerów na drodze ich migracji zyskały sieci Plus i Premium Mobile. Ci dwaj operatorzy nie schodzą z czołowych miejsc od kilku kwartałów. Na przeciwległym biegunie jest Play, który ponownie stracił najwięcej klientów na rzecz innych operatorów.

Przenoszenie numerów – raport UKE

Przez cały II kwartał tego roku przeniesiono zaledwie 279884 numerów. Dla porównania, w I kwartale 2020 i analogicznym w roku 2019 było to odpowiednio 378022 i 458384 numerów. Z pewnością kluczowym czynnikiem w II kwartale była pandemia koronawirusa.

W II kwartale 2020 przeniesiono:

  • kwiecień – 93291 numerów
  • maj – 86360 numerów
  • czerwiec – 100233 numerów

A oto przykładowe oferty 3 operatorów, którzy zyskali najwięcej klientów podczas przenoszenia numerów:

OperatorStraciłZyskałBilans
Plus465776752120944
Premium Mobile41821785413672
Orange63189727079518
Netia54340933550
OTVARTA27536563381
Vectra11330212908
lajt mobile78935712782
Multimedia22025562336
Mobile Vikings58526922107
Virgin Mobile39564755799
NAU Mobile12386374
FM Mobile299131-168
Lycamobile732389-343
T-Mobile5282541205-11620
Play10436347192-57171

Źródło: Raport UKE za II kwartał 2020 – przenoszenie numeru.

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

star ocena
4.5/5 - (30 votes)
Czy ten artykuł był pomocny? Twoja opinia pozwala nam pisać jeszcze lepsze treści.
Oceń artykuł poniżej

Z wykształcenia mgr inż. inżynierii środowiska. Miłośnik natury, historii, muzyki rockowej i gier komputerowych (w szczególności strategii i cRPG). W Komórkomacie od początku jego istnienia, odpowiedzialny głównie za dział Promocje oraz Poradniki.

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.
Wybrano do porównania: