
Sieć Play awansowała na czwarte miejsce w rankingu Polska Marka Rzeczpospolitej. Znak handlowy warty jest 2,677 miliarda złotych. Tuż za nią uplasował się Plus, który zaliczył spadek o jedno miejsce. Najcenniejszą marką jest Orlen (3,9 mld zł). Drugie miejsce na podium przypadło Biedronce (3,8 mld zł), a najniższy stopień okupuje PKO Bank Polski (3,2 mld zł).
Najlepsza oferta Play z telefonem:
Względem ubiegłorocznego rankingu sieć Play zyskała ponad 18 procent na wartości, co pozwoliło jej na przeskoczenie Plusa. Operator należący do Zygmunta Solorza-Żaka zanotował 4-procentowy spadek wartości, co uplasowało go na piątej pozycji. Dla porównania skali, marka TVN została wyceniona na zaledwie 1,1 miliarda złotych.
Zasługą takiego stanu rzeczy może być doskonała kampania reklamowa Play, która koncentrowała się na zatrudnianiu bardzo rozpoznawalnych twarzy polskiego showbiznesu. Sprawę ułatwiła również Margaret, która użyczyła swojej piosenki.
https://www.youtube.com/watch?v=iLl6Hbz1ClA
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!