
Klienci sieci Netia skarżą się na utrudnienia w rejestracji podczas przenoszenia numeru z Plusa – informuje Rzeczpospolita. Operator miał odmówić przekazania numeru, argumentując to koniecznością ponownego udania się do salonu. Czy jest to celowe działanie firmy Zygmunta Solorza-Żaka?
Do końca stycznia przyszłego roku mamy czas na obowiązkowe zarejestrowanie posiadanego przez nas numeru telefonu. Większość operatorów w tym okresie przygotowało atrakcyjne promocje i przy okazji zachęca do przeniesienia numeru do ich sieci. Dziennik Rzeczpospolita poinformował dziś, że potencjalni klienci Netii (operatora wirtualnego, korzystającego z nadajników Play) zgłaszają problem z procedurą transferu numerów komórkowych z Plusa.
Użytkownicy twierdzą, że przed przystąpieniem do przenosin zarejestrowali kartę w Plusie. Sieć Solorza-Żaka odmawia przekazania numeru, argumentując, że nie został on poprawnie zarejestrowany i należy ponownie udać się do salonu operatora. Jak twierdzą dziennikarze Rzeczpospolitej, Plus stosuje dwie różne procedury rejestracji. W drugiej użytkownicy przenoszący numer proszeni są o podanie adresu. Jest to zgodne z prawem telekomunikacyjnym, lecz można ten punkt zinterpretować na korzyść klienta.
Dla przeciętnego użytkownika jest kompletnie niezrozumiałe, że pomimo zarejestrowania danego numeru, pozostaje on niezarejestrowany i występują problemy przy przeniesieniu do innego operatora. Oczekujemy, że odpowiednie organy państwa zadbają o interes konsumentów i wyeliminują posługiwanie się niekorzystnymi dla klientów interpretacjami zapisów prawnych.
– mówi Karol Wieczorek z Netii.
Sieć Plus na razie odmawia komentarza.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!