
Nokia zmienia swoje logo. Klasyczny logotyp był niezmienny od 60 lat, ale teraz firma wchodzi w nową erę pod kierownictwem Pekki Lundmarka. Obecny dyrektor generalny Nokii ma ambitny plan na przyszłość.
- Nokia zmienia swoje logo
- to pierwsza zmiana od 60 lat
- Nokia zmienia także swoją strategię
Nokia zmienia logo!
Dyrektor generalny Pekka Lundmark przedstawił – zaraz po przejęciu działu telekomunikacyjnego Nokii – trójfazowy plan rozwoju. Składa się na niego reset, przyspieszenie i skalowanie. Po zakończeniu pierwszego etapu planu Nokia skupi się na przyspieszeniu i pierwszy raz od 60 lat zmieni swoje logo, które będzie symbolizować zmianę strategii firmy.
Nokia rezygnuje z klasycznego niebieskiego koloru i zastępuje je różnymi wariantami, którymi będzie mogła żonglować w zależności od sytuacji. Jest przy tym mniej schematyczna i znacznie bardziej elastyczna. Jak twierdzi Lundmark, to już nie tylko smartfony, ale „firma zajmująca się technologią biznesową”.
Było skojarzenie ze smartfonami, a dziś jesteśmy firmą technologiczną dla biznesu.
Oprócz rozwoju działalności w zakresie sprzętu telekomunikacyjnego, Nokia ma zamiar skoncentrować się na sprzedaży produktów innym firmom. Należą do nich prywatne sieci 5G i sprzęt dla zautomatyzowanych fabryk, co w przyszłości pozycjonowałoby firmę jako konkurenta dla Microsoftu i Amazona w tej dziedzinie.
Pekka Lundmark wspomniał, że Nokia rozważa rozwój i rozwój również w innych obszarach.
Zobacz również: TOP 5 telefonów Nokia na luty 2023
Źródło: gsmarena.com.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!