Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

nju mobile ma 1 milion klientów!

nju mobile

Sieć nju mobile obsługuje milion klientów. Submarka operatora Orange doskonale radzi sobie na rynku, oferując m.in. bardzo dobre warunki umowy, niskie ceny i bezterminową umowę.


>>> nju mobile bez limitu za 29 zł <<<


Submarka Orange została założona w kwietniu 2013 roku. 70% klientów nju mobile posiada ofertę na abonament, 40% z kolei ma przynajmniej 2 lub więcej numerów. Statystyczny użytkownik operatora ma 31-45 lat i mieszka w dużym mieście.

Komentarz Mariusza Gacy, wiceprezesa Zarządu ds. rynku konsumenckiego Orange Polska:

Gdy ponad 6 lat temu uruchamialiśmy nju mobile zaproponowaliśmy klientom coś zupełnie nowego. Prostą i tanią ofertę bez limitów i długoterminowej umowy. To była rewolucja na rynku. Klienci docenili takie podejście i są z nami, bo tego chcą, a za staż dostają coraz większy pakiet gigabajtów do wykorzystania. Dziś najlepiej widać jak dobrze ten pomysł się sprawdził, bo już milion osób korzysta z nju mobile.


>>> nju mobile 40 GB za 29 zł <<<


Oferty nju plasują się w ścisłej czołówce naszych miesięcznych rankingów ofert GSM.

Z okazji przekroczenia 1 miliona klientów, nju mobile przygotował specjalne bonusy. Będziemy o nich pisać w naszym dziale Promocje.

Źródło: Orange.

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

star ocena
4.5/5 - (36 votes)
Czy ten artykuł był pomocny? Twoja opinia pozwala nam pisać jeszcze lepsze treści.
Oceń artykuł poniżej

Z wykształcenia mgr inż. inżynierii środowiska. Miłośnik natury, historii, muzyki rockowej i gier komputerowych (w szczególności strategii i cRPG). W Komórkomacie od początku jego istnienia, odpowiedzialny głównie za dział Promocje oraz Poradniki.

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.
Wybrano do porównania: