
Sieć Orange postanowiła pójść za głosem klientów i przygotowała aktualizację androidowej wersji swojej aplikacji Mój Orange. Dodatkowo połączenie z infolinią operatora (wykonane z aplikacji) jest całkowicie darmowe. Wersja na iOS oraz Windows Phone – wkrótce.
Każdy operator w naszym kraju posiada swoją własną, dedykowaną aplikację na smartfona. Znajdziemy w niej m.in. dane naszej umowy, wysokość ostatniej faktury i najświeższe wiadomości. Oprócz tego możemy aktywować i dezaktywować poszczególne usługi, czy też zamówić kontakt z konsultantem. Obecnie najlepiej funkcjonującym programem dysponuje Play. Najnowsza aktualizacja Mój Orange (dedykowana klientom tytułowej sieci) wprowadza cały szereg udoskonaleń. Największą z nich jest możliwość wykonania połączenia z infolinią – telefon sam zadzwoni pod specjalny numer i sprawnie ominie żmudny (jednocześnie bardzo denerwujący) proces przedzierania się przez zawiłe menu głosowe. Dodatkowo Orange zrezygnowało z opłat, przez co pomoc za pośrednictwem infolinii jest o wiele bardziej przystępna. Inna sprawa, że takie połączenie powinno zawsze być darmowe…
Wygląd funkcji Mój Orange:
Jedynym minusem jest wymóg manualnego logowania do aplikacji – jeśli zdecydujemy się zaznaczyć automatyczne logowanie, wtedy połączenie z konsultantem będzie płatne. Poniżej znajdziecie filmik poglądowy, prezentujący oprogramowanie Orange:
https://www.youtube.com/watch?v=7rnMKRmSYRs
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!