Zostało wprowadzone nowe logo LG, ale nie tylko ono. Nowy logotyp ma inny odcień czerwieni, ale to, co stoi za zmianą, to chęć zmiany tożsamości marki. Południowokoreański koncern dąży w ten sposób to bardziej „dynamicznego” i „młodzieńczego” wizerunku na rynku.
- koreański LG zmienia swoje logo…
- …a także strategię i tożsamość marki
- LG chce przyciągnąć do siebie nowych klientów
Nowe logo i strategia LG
Zgodnie ze współczesnymi trendami (np. nowe logo VW czy herby Juventusu Turyn i Interu Mediolan), LG upraszcza swój logotyp. W nowej odsłonie brakuje efektu 3D, a czerwień ma jaśniejszy odcień o nazwie Active Red. Slogan marki LG, a więc „Life’s Good”, będzie teraz szerzej używany w brandingu.
Mówi William Cho, dyrektor generalny LG Electronics (wolne tłumaczenie):
Posiadanie silnej, spójnej strategii marki pozwala nam lepiej komunikować naszą propozycję wartości i unikalną tożsamość, która harmonijnie łączy innowacyjność i ciepło. Wdrażając nową strategię marki, LG chce stać się kultową marką, która będzie rezonować z konsumentami niezależnie od pokoleń i lokalizacji.
LG już od dłuższego czasu nie produkuje nowych smartfonów, ale na rynku wtórnym możesz wciąż kupić bardzo udane konstrukcje.
Zobacz również: TOP 5 telefonów LG na kwiecień 2023
Źródło: lgnewsroom.com.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!