Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Aplikacja pozwoli na darmowe przejazdy komunikacją miejską

Aplikacja pozwoli na darmowe przejazdy komunikacją miejską

Czy komunikacja miejska musi być kosztowna? Na to pytanie odpowiedzieli sobie twórcy WelectGo – aplikacji, która umożliwia darmową jazdę transportem publicznym. Program jest obecnie testowany w niemieckim Düsseldorfie. Jeśli pilotaż okaże się sukcesem, to oglądanie reklam ma szansę zastąpić konieczność zakupu biletu.

Już niebawem darmowe bilety komunikacji miejskiej będzie można otrzymać dzięki aplikacji. Na taki innowacyjny pomysł wpadli twórcy WelectGO – programu na system iOS i Android, który może zrewolucjonizować transport publiczny w Europie i na świecie, przerzucając ogromne koszty utrzymania infrastruktury na… reklamodawców. Jak to działa?

Pasażer, chcący odbyć darmową podróż, musi uruchomić aplikację, która wyświetli mu parę 20-sekundowych filmików. Po zakończeniu projekcji na ekranie smartfonia pojawi się bilet w formie elektronicznej, umożliwiający korzystanie z dowolnego rodzaju komunikacji miejskiej przez 90 minut. Koszt przejazdu pokrywają wspomniani wcześniej reklamodawcy.

Zainteresowanie rozwiązaniem jest ogromne – w efekcie bilety kończą się po paru godzinach, ponieważ twórcy dysponują jedynie określoną pulą darmowych przejazdów. Oczywiście problem można rozwiązać poprzez zwiększenie ilości reklam. Biorąc pod uwagę personalizację określonych grup, nie powinno to stanowić żadnego problemu.

W ciągu najbliższych paru miesięcy może dojść do prawdziwej rewolucji. Oglądanie bloku reklamowego za brak konieczności zakupu biletu? Jesteśmy na tak.

star ocena
5/5 - (2 votes)
Czy ten artykuł był pomocny? Twoja opinia pozwala nam pisać jeszcze lepsze treści.
Oceń artykuł poniżej
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.