T-Mobile pozyskał w ciągu roku 358 tysięcy klientów. Aż 100 tysięcy z nich zdobył w II kwartale 2018 roku. Różowy operator chwali się nie tylko dobrymi wynikami operacyjnymi, ale również rosnącą satysfakcją klientów.
Rośnie liczba klientów T-Mobile
Na liczbę 100 tysięcy w II kwartale bieżącego roku aż 78 tysięcy stanowili klienci kontraktowi. Reszta – a więc 22 tysiące – to użytkownicy usług przedpłaconych prepaid. Na koniec pierwszego półrocza 2018 T-Mobile obsługiwał 10,609 mln klientów.
Przykładowa oferta kontraktowa z telefonem:
Wypowiedź Andreasa Maierhofera, Prezesa T-Mobile Polska:
Na przestrzeni ostatniego roku koncentrowaliśmy się na jakości obsługi oraz doświadczeń klienta i obserwujemy pozytywne rezultaty podjętych działań. Wzrost satysfakcji klientów, fakt, że wracają do nas i zostają w T‑Mobile na dłużej ma swoje odzwierciedlenie w dobrych wynikach operacyjnych firmy. Będziemy kontynuować naszą strategię jednocześnie rozwijając portfolio usług, aby najpóźniej w pierwszym kwartale przyszłego roku móc zaoferować klientom komplet usług stacjonarnych i mobilnych dla domu.
Przykładowa oferta prepaid:
Przychody operatory zostały utrzymane na podobnym poziomie jak w analogicznym okresie ubiegłego roku. W związku z regulacją dotyczącą RLAH (roam like at home) przychody T-Mobile w II kwartale bieżącego roku były niższe o 1,8% (1,566 mln zł). Przez całe pierwsze półrocze 2018 wyniosły z kolei 3,135 mln zł.
Zobacz również: T-Mobile w I kwartale 2018.
Źródło: T-Mobile.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!