Znane są wyniki T-Mobile Polska za I kwartał 2023 r. Magentowy operator komórkowy może odnotować znaczny wzrost przychodów w pierwszych 3 miesiącach bieżącego roku, a także dalsze zwiększanie bazy klientów korzystających z usług konwergentnych.
- T-Mobile Polska przedstawia wyniki za I kwartał 2023
- magentowa sieć odnotowuje znaczny wzrost przychodów
- jego całkowite przychody zwiększyły się o aż 32% r/r
Wyniki T-Mobile Polska za I kwartał 2023
Wyniki T-Mobile Polska za I kwartał 2023 prezentują się następująco:
- wzrost przychodów całkowitych o 10,3% (r/r), pomimo niższych przychodów z interconnect
- wzrost przychodów z usług mobilnych o 1,1% (r/r)
- wskaźnik EBITDA AL na poziomie -2,9%, wynikający ze wzrostu kosztów w środowisku wysokiej inflacji (ze szczególnym uwzględnieniem wzrostu kosztów energii +170%)
- utrzymanie niskiego wskaźnika churn (odejść klientów) dla klientów kontraktowych na poziomie 0,7%
- wzrost bazy klientów o 708 tys. użytkowników (+6%, r/r)
- pozytywny wynik przenośności numerów na poziomie +13,9 tys. klientów
- wzrost liczby klientów korzystających z szerokopasmowego dostępu do Internetu do poziomu 182 tys. (wzrost o 91 tys., podwojenie r/r)
- wdrożenie kolejnego rozwiązanie – pierwszy w Polsce hybrydowy system zasilania stacji bazowych z myślą o sukcesywnym zmniejszaniu śladu węglowego
- dalsza modernizacja sieci
Komentarz Andreasa Maierhofera, prezesa Zarządu T‑Mobile Polska:
Z początkiem 2023 r. Grupa Deutsche Telekom, której jesteśmy częścią, została uznana w raporcie Brand Finance Global 500 za najcenniejszą markę w Europie. Nie mam wątpliwości, że działania T‑Mobile Polska również przyczyniły się do tego osiągnięcia. Ale to nie nagrody stawiamy na pierwszym miejscu, a naszych klientów. To dla nich każdego dnia dbamy o najwyższą jakość sieci, usług i ich satysfakcję. I to z myślą o nich wprowadzamy kolejne innowacje, aby to właśnie klienci T‑Mobile jako pierwsi korzystali z niezawodnych rozwiązań, które poprawiają ich technologicznego doświadczenia. W tym kwartale jako pierwszy operator w Polsce wdrożyliśmy hybrydowy system zasilania stacji bazowych, ale również darmowe testy nielimitowanego internetu T‑Mobile dzięki e-SIM bez zmiany operatora. Mogę przy tym zapewnić, że nie jest to nasze ostatnie słowo w budowaniu satysfakcji obecnych i przyszłych klientów T‑Mobile.
Jak można jeszcze m.in. wyczytać z informacji prasowej T-Mobile, klienci coraz częściej stawiają na pakiety konwergentne.
Klienci coraz częściej wybierają oferty konwergentne
Od wprowadzenia w 2022 roku do swojego portfolio telewizji linearnej T‑Mobile obserwuje stały wzrost zainteresowania ofertą konwergentną Magenta Dom, jak również jej poszczególnymi komponentami – znajduje to odzwierciedlenie m.in. w stałym, pozytywnym balansie przenośności numerów. W pierwszym kwartale tego roku operator pracował intensywnie, by dołączenie do T‑Mobile i korzystanie jego produktów, w tym pakietów konwergentnych, było jeszcze łatwiejsze. To podejście zaowocowało wdrożeniem pierwszej w Polsce możliwości bezpłatnego 3-miesięcznego testowania nielimitowanego internetu T‑Mobile przez e-SIM bez zmiany operatora i bez umowy. T‑Mobile będąc pewny jakości swoich usług, udostępnia również klientom możliwość testowania każdej usługi przez 30 dni. Operator stawia również na rozwój segmentu prepaid – w kwietniu tego roku jako pierwszy w Polsce, w ramach Heyah na kartę, wprowadził ofertę z nielimitowanymi połączenia do Ukrainy, oraz ofertę T‑Mobile na kartę z największą na rynku paczką 4800 GB ekstra przez rok.
Zobacz również: Raport Canalys – rynek smartfonów kurczy się w I kwartale 2023. 270 mln sprzedanych sztuk
Źródło: t-mobile.pl.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!