Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Problem z ekranem Galaxy S22 Ultra – Samsung obiecuje działać w tej sprawie

ekran Galaxy S22 Ultra

Pierwsi właściciele zauważyli problem z ekranem Galaxy S22 Ultra. Chodzi o pojawiające się pasmo pikseli. Koreański producent zapowiedział podjęcie działań w tej sprawie.

  • Galaxy S22 Ultra miewa problemy z ekranem
  • wina leży po stronie oprogramowania
  • Samsung zapowiedział wypuszczenie aktualizacji naprawiającej problem

Problemy z ekranem S22 Ultra

Na szczęście nie chodzi o mechaniczne uszkodzenia czy braki jakościowe, jak to miało miejsce kilka lat temu w pierwszych partiach flagowego Huaweia Mate 20 Pro. Samsung twierdzi, że dotykowe panele Dynamic AMOLED 2x są w porządku, a wina leży po stronie oprogramowania.

Niektórzy właściciele topowego Samsunga rzeczywiście mogli się wystraszyć: pasmo widocznych pikseli na pierwszy rzut oka może kojarzyć się z uszkodzeniem ekranu, który jest jednym z najdroższych elementów Galaxy S22 Ultra. Aby problem zniknął, wystarczy zmienić nieco ustawienie wyświetlacza, co jasno wskazuje na problem z oprogramowaniem. Samsung potwierdził problem na swoim Twitterze i obiecał wdrożenie poprawki w kolejnych aktualizacjach.

Problem dotyczy niewielkiej liczby smartfonów Samsung Galaxy S22 Ultra, a pasmo pikseli pojawia się choćby przy odblokowywaniu telefonu palcem czy podczas oglądania YouTube’a. Muszą być jednak spełnione dodatkowe warunki – zaznaczone WQHD i tryb ekranu „Naturalny” w jego ustawieniach.

Zobacz również: Seria Galaxy S21 otrzyma nowsze oprogramowanie w ciągu kilku najbliższych dni?

Źródło: gizchina.com.

Rachunki za telefon niższe o połowę? SPRAWDŹ

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

Oceń tą stronę
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.