Pierwsi właściciele zauważyli problem z ekranem Galaxy S22 Ultra. Chodzi o pojawiające się pasmo pikseli. Koreański producent zapowiedział podjęcie działań w tej sprawie.
- Galaxy S22 Ultra miewa problemy z ekranem
- wina leży po stronie oprogramowania
- Samsung zapowiedział wypuszczenie aktualizacji naprawiającej problem
Problemy z ekranem S22 Ultra
Na szczęście nie chodzi o mechaniczne uszkodzenia czy braki jakościowe, jak to miało miejsce kilka lat temu w pierwszych partiach flagowego Huaweia Mate 20 Pro. Samsung twierdzi, że dotykowe panele Dynamic AMOLED 2x są w porządku, a wina leży po stronie oprogramowania.
Niektórzy właściciele topowego Samsunga rzeczywiście mogli się wystraszyć: pasmo widocznych pikseli na pierwszy rzut oka może kojarzyć się z uszkodzeniem ekranu, który jest jednym z najdroższych elementów Galaxy S22 Ultra. Aby problem zniknął, wystarczy zmienić nieco ustawienie wyświetlacza, co jasno wskazuje na problem z oprogramowaniem. Samsung potwierdził problem na swoim Twitterze i obiecał wdrożenie poprawki w kolejnych aktualizacjach.
Problem dotyczy niewielkiej liczby smartfonów Samsung Galaxy S22 Ultra, a pasmo pikseli pojawia się choćby przy odblokowywaniu telefonu palcem czy podczas oglądania YouTube’a. Muszą być jednak spełnione dodatkowe warunki – zaznaczone WQHD i tryb ekranu „Naturalny” w jego ustawieniach.
Zobacz również: Seria Galaxy S21 otrzyma nowsze oprogramowanie w ciągu kilku najbliższych dni?
Źródło: gizchina.com.
Rachunki za telefon niższe o połowę? SPRAWDŹ
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!