Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Xiaomi świętuje 8 lat w Indiach i 72 mln sprzedanych telefonów Redmi Note!

Redmi Note 8 lat w Indiach

Xiaomi świętuje 8 lat w Indiach. Od 2014 roku sprzedaje w tym kraju smartfony z serii Redmi Note, które są miejscowym (i nie tylko) bestsellerem. W latach 2014-2022 sprzedano aż 72 milionów egzemplarzy smartfonów Redmi Note!

  • Redmi Note jest już 8 lat w Indiach
  • od tego czasu sprzedał aż 72 mln sztuk smartfonów
  • Xiaomi ma powody do świętowania

Sprzedaż Redmi Note w Indiach

Xiaomi jest najlepiej sprzedającą się marką smartfonów w Indiach, gdzie od 3 lat zajmuje czołowe miejsce. Powodem takiego stanu rzeczy jest imponująca sprzedaż telefonów z serii (Xiaomi) Redmi Note w niskich cenach.

Chińska firma pochwaliła się na Twitterze sprzedażą smartfonów Redmi Note w Indiach. Począwszy od wprowadzenia pierwszego modelu w 2014 roku, odnotowano ponad 72 miliony sprzedanych sztuk! Nic dziwnego – modele Redmi Note to najbardziej rozchwytywana seria smartfonów w portfolio Xiaomi, których sprzedano w zeszłym roku 240 milionów egzemplarzy na całym świecie. Wkrótce poznamy zapewne wyniki za 2022 rok. Głównym powodem tak świetnej sprzedaży jest rozwój sieci detalicznej, która w samych Indiach obejmuje 3000 sklepów i punktów usługowych.

Z okazji 8 urodzin i świetnych wyników sprzedażowych, Xiaomi obniża ceny Redmi Note 11 i Redmi Note 11S o 1500 INR (ok. 20 dolarów USD).

Zobacz również: TOP 5 telefonów Redmi na grudzień 2022

Źródło: gsmarena.com, twitter.com.

Rachunki za telefon niższe o połowę? SPRAWDŹ
PORÓWNAJ OFERTY

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

star ocena
5/5 - (4 votes)
Czy ten artykuł był pomocny? Twoja opinia pozwala nam pisać jeszcze lepsze treści.
Oceń artykuł poniżej
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.