Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Konkurs MagentaBIZNES w T-Mobile

avatar
1
PROMOCJA ZAKOŃCZONA
Przejdź do operatora i wybierz najtańszą ofertę Porównaj oferty
albo sprawdź pozostałe promocje
MagentaBIZNES konkurs

T-Mobile organizuje konkurs dla klientów biznesowych. Codziennie można wygrać m.in. najnowszego Samsunga Galaxy S9 lub ofertę dla firm MagentaBIZNES M z rozmowami i Internetem bez limitu za 0 zł przez 2 lata.

Porównaj oferty GSM
PORÓWNAJ OFERTY

Konkurs T-Mobile dla firm

MagentaBIZNES M gwarantuje m.in. nieograniczony pakiet minut, SMS-ów i MMS-ów do wszystkich, a także nielimitowany transfer ze stałą prędkością do 20 Mb/s.

MagentaBIZNES konkurs

Oto zasady konkursu T-Mobile:

  1. Zapoznaj się z ofertą usług dodatkowych T-Mobile. Napisz, która z nich pomogłaby Ci prowadzić firmę.
  2. Zrób zdjęcie na telefonie, tablecie lub laptopie. Możesz też wgrać wcześniej zrobioną fotkę. Bądź kreatywny, pokaż siebie w swojej firmie i uzasadnij wybór wybranej przez Ciebie usługi dodatkowej.
  3. Czekaj aż Twoje zgłoszenie pojawi się w galerii. Codziennie nagradzamy autora najciekawszego zgłoszenia, a co tydzień wybieramy laureata nagrody głównej.

Oto codzienne nagrody:

  • Samsung Galaxy S9
  • najnowsza oferta MagentaBIZNES M za 0 zł przez 2 lata
  • wybrana usługa dodatkowa (Office 365 Business Premium, Zdalny IT Serwis, Księgowość Online ERP XT) za 0 zł przez 2 lata

Konkurs organizowany jest do 8 lipca (do godziny 23:59) bieżącego roku.

Przejdź do promocji
PORÓWNAJ OFERTY

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

star ocena
5/5 - (2 votes)
Czy ten artykuł był pomocny? Twoja opinia pozwala nam pisać jeszcze lepsze treści.
Oceń artykuł poniżej
Subscribe
Powiadom o
1 Komentarz
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

co sądzicie o tej ofercie? faktycznie jest tak kolorowo jak w tv?

Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.