Znane są już wyniki Grupy Play za III kwartał 2022 roku. Fioletowy operator ma wielkie powody do zadowolenia, o czym świadczą dane liczbowe z jego raportu.
- Play chwali się wynikami za III kwartał 2022
- Play notuje wzrosty we wszystkich kategoriach
- jego całkowite przychody zwiększyły się o aż 32% r/r
Play – wyniki za III kwartał 2022 roku
Oto dane liczbowe Play za III kwartał 2022:
- raportowani klienci mobilni (bez M2M) – 16,8 mln (+8,4% r/r)
- aktywni klienci mobilni – 12,8 mln (+5,6% r/r)
- abonenci usług stacjonarnych i usług dla domu – prawie 2 mln
- całkowite przychody – 2,3 mld zł (+32% r/r)
- przygody z usług mobilnych – 1,1 mld zł (+6,1% r/r)
- EBITDAaL – prawie 1 mld zł (+29,3% r/r)
Komentarz Jeana Marac Hariona, prezesa Grupy Play:
Nasz nieustanny wzrost i solidne wyniki w trzecim kwartale pokazały, że jesteśmy blisko klientów, zapewniając im wolność wyboru i najkorzystniejsze oferty w obliczu wyzwań ekonomicznych. Usługi telekomunikacyjne pozostają podstawą codziennego życia, dlatego z myślą o naszych klientach w całej Polsce stale inwestujemy, aby dostarczać nieprzerwany dostęp do najwyższej jakości sieci mobilnej i stacjonarnej. To, wraz z pozycją drugiego największego płatnika podatku CIT w Polsce wśród firm indywidualnych, wskazuje jak istotny jest wkład Grupy Play z punktu widzenia rozwoju gospodarczego i bezpieczeństwa państwa. Ciągłe innowacje pozwalają nam również na optymalizację zużycia energii przy zachowaniu najwyższej jakości świadczonych usług. Jestem dumny z osiągnięć zespołów Play i UPC w trzecim kwartale i przekonany, że jesteśmy zdeterminowani, aby wzmocnić naszą pozycję lidera rynku z korzyścią dla konsumentów, społeczeństwa i polskiej gospodarki.
Zobacz również: Wyniki Play za pierwsze półrocze 2022. Jest dobrze
Źródło: blogplay.pl.
Rachunki za telefon niższe o połowę? SPRAWDŹ
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!