Startuje nowa kampania wizerunkowa Orange. Tym razem padło na… youtuberów i instagramerów, czyli najpopularniejsze gwiazdy internetu. Czy pomarańczowy operator podbije serca zmanierowanych, polskich internautów?
Pierwszym elementem układanki Orange jest krótki klip autorstwa Krzysztofa Gonciarza. Polak, na co dzień mieszkaniec Tokio, opowiada o życiu w Japonii i możliwościach, jakie płyną z dostępu do najszybszego internetu na świecie. Film oczywiście nawiązuje do prób wdrożenia tego typu rozwiązania przez polski oddział francuskiego operatora.
https://youtu.be/liJk93Grdco
Kolejnym etapem kampanii wizerunkowej będzie rozpoczęcie współpracy z wyselekcjowaną grupą polskich instagramerów, czyli znanych osób z serwisu Instagram. Na ich kanałach znajdziemy filmiki typu timelapse (przyspieszone), przedstawiające światłowód i światło jako rzeczy wpływające na naszą szarą codzienność. Dodatkowo zostaną tam przygotowane liczne konkursy z nagrodami. Najlepiej wykonane filmy z hashtagiem #NapędzaniŚwiatłem mają szansę debiutu w spocie telewizyjnym Orange.
W kampanii biorą udział: Jacek Stefanowicz, Anna Kostro, Piotr Szkałuba, Wiktor Bielski, Wojciech Feliś, Daniel Marciniak. Darek Samul, Tomasz Misiukiewicz i Anna Kwiatkowska.
Liczne opinie o Orange można znaleźć w naszym serwisie.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!